سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

ادعای افزایش تعمدی نرخ ارز توسط دولت، ناجوانمردانه است

میرتاج الدینی اظهارداشت: چطور امکان دارد دولت برای تامین کسری بودجه خود دست به چنین اقدامی بزند که زیان هایش بیشتر از منافعش باشد و به التهاب و اخلال در اقتصاد کشور دامن بزند؟

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، معاون پارلمانی رئیس جمهور در واکنش به ادعای برخی مبنی بر اینکه دولت برای تامین کسری بودجه نرخ ارز را افزایش داده گفت: این افترا یکی از ناجوانمردانه ترین تهمتهایی بوده که تا کنون به دولت زده شده است.
میرتاج الدینی در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت در خصوص این ادعای کذب تصریح کرد: چطور امکان دارد دولت برای تامین کسری بودجه خود دست به چنین اقدامی بزند که زیان هایش بیشتر از منافعش باشد و به التهاب و اخلال در اقتصاد کشور دامن بزند؟
وی ضمن تاکید بر محفوظ بودن پیگیری حقوقی این افترا خاطر نشان کرد: مدعی العموم بايد به چنین تهمت بزرگی واکنش نشان داده و روند رسیدگی به آن را در دستور رسیدگی قرار دهد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص اختلالات اخیر در بازار ارز و سکه اظهار کرد: بنده از نزدیک شاهد برگزاری جلسات متعدد در دولت به منظور رسیدگی و تنظیم بازار قیمت ارز و سکه حتی در ایام تعطیل بودم که خوشبختانه به نتایج خوبی منتج شد و حباب بوجود آمده شکسته خواهد شد و آثار آن به زودی آشکار می شود.

میرتاج الدینی از وجود تشکیلات سازماندهی شده برای اخلال در بازار ارز و سکه خبر داد و افزود: ایجاد اخلال و التهاب در بازار ارز و سکه از سوی برخی سازماندهی شده بود که عوامل به خوبی شناسایی شدند و به اطلاعاتی در خصوص عوامل اقتصادی و رسانه ای و نقش آنها دست پیدا کرده ایم.

/ع2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.