سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال

جدال شهرداری ها و نخستین هدایت سیچلو/احتمال تغییر صدرنشین در تهران

هفدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران عصر فردا (یک شنبه) پیگیری خواهد شد.

 
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های ایران فردا یکشنبه نهم بهمن با برگزاری هفت دیدار پیگیری می شود.
پنجمین هفته دور برگشت این رقابت ها 9 بهمن با برگزاری 7 دیدار در 6 شهر برگزار می شود که در این هفته برخلاف هفته گذشته دو مسابقه در تهران به انجام خواهد رسید و ممکن است در پایان این هفته صدرنشین مسابقات تغییر کند، چراکه تیم های پیکان و سایپا تنها یک امتیاز با هم اختلاف دارند.

در نخستین بازی این هفته و از ساعت 15 در خانه والیبال تهران تیم های نوین کشاورز و سایپا برابر هم صف آرایی خواهند کرد. جدال تیم صدرنشین با تیم نهم جدول برای هر دو تیم حساس خواهد بود و شاگردان فرهاد نفرزاده که با نزدیم شدن پیکان به صدر جدول کمی احساس خطر می کنند نمی خواهند صدرنشینی خود را در تهران از دست بدهند، بنابراین با تمام توان برابر تیم آرمات جوان و شاگردانش قرار می گیرند.
شاگردان مسعود آرمات که هفته گذشته به یک پیروزی شیرین خارج از خانه برابر آلومینیوم المهدی دست پیدا کرده اند برای اینکه کمی جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند دوست ندارند تا در این مسابقه خانگی امتیازی از دست بدهند.

پس از این مسابقه و از ساعت 17 در خانه والیبال تیم های پیکان و مشهد الرضا باید برابر هم قرار بگیرند؛ جدالی که می تواند در صورت شکست سایپا برابر نوین کشاورز صدرنشین مسابقات را تغییر دهد.
شاگردان پیمان اکبری که هفته گذشته در کاشان موفق شدند 3 امتیاز شیرین را از حسین معدنی و شاگردانش بگیرند و خود را به یک امتیازی صدرجدول برساندند، در این مسابقه هم می خواهند تا 3 امتیازی خانگی کسب کنند، اما در مقابل هم شاگردان جبار قوچان نژاد که این روزها شرایط خوبی نداشته و در رده یازدهم قرار دارند با انگیزه به تهران خواهند آمد تا حداقل یک امتیاز را از پیکان بگیرند و سروسامانی به شرایط خود دهند.

گیتی پسند هم در این هفته با سرمربی جدید خود در اصفهان میزبان باریج اسانس کاشان خواهد بود. جدال سرمربی سابق تیم ملی با مربی کنونی تیم ملی از حساسیت و جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود، چراکه کهکشانی های اصفهان می خواهند با هدایت سرمربی جدید و باتجربه خود 3 امتیاز از کاشانی ها بگیرند و جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهند، اما حسین معدنی و شاگردانش هم که این روزها در شرایط خوبی قرار دارند با تمام توان برابر گیتی پسند قرار می گیرند و تلاش می کنند با کسب پیروزی برابر حریف خود به نوعی شگفتی ساز این هفته از مسابقات باشند.
باید منتظر ماند و دید که سیچلو می تواند نوسان های گیتی پسند را کم کرده و با کسب چند پیروزی این تیم را به جایگاهی که مدیرانش می خواهند برساند یا خیر؟

جدال شهرداری ها در ارومیه هم از دیگر مسابقات حساس این هفته به شمار می رود؛ جایی که شاگردان ابراهیم وطن پرست برای ماند در جمع مدعیان با حمایت تماشاگران پرشور خود به فکر پیروزی برابر رقیب همشهری خود هستند.
تبریزی ها هم برای رها شدن از جایگاه هشتم و رسیدن به رده های بالاتر نمی خواهند در این بازی امتیازی از دست بدهند و تنها به پیروزی فکر می کنند. این دو تیم هفته گذشته با نتیجه مشابه 3 بر 2 بازی را به حریفان خود واگذار کرده اند و در هفته هفدهم به فکر جبران شکست هفته گذشته هستند.


برنامه هفته هفدهم به این شرح است:
یکشنبه 9 بهمن 90
تهران، ساعت 15:00
شرکت گسترش فناوری نوین کشاورز – سایپا البرز
ناظر: احمد بندری
داور اول: حمید راهجردیان
داور دوم: محسن ترابی

تهران، ساعت 17:00
پیکان - مشهد الرضا
ناظر: محمد حسن خوشدل
داور اول: مسعود قاری
داور دوم: محمد عشق دوست

اصفهان، ساعت 17:00
گیتی پسند اصفهان – باریج اسانس کاشان
ناظر: محمود کشفی
داور اول: مسعود یزدان پناه
داور دوم: نادر انصاری

اهواز، ساعت 17:00
مناطق نفت خیز جنوب – کاله مازندران
ناظر: اسماعیل صباغ
داور اول: احمد سرمست
داور دوم: امید فولادی وندا

بندرعباس، ساعت 17:00
آلومینیوم المهدی بندرعباس - کرمان
ناظر: عباس جلایر
داور اول: محمد ابراهیم زاده
داور دوم: محمد آقایی

یزد، ساعت 17:00
پیشگامان کویریزد – هاوش گنبد
ناظر: حمید حق بین
داور اول: حسین پور کاشیان
داور دوم: کیوان عابدزاده

ارومیه، ساعت 17:00
شهرداری ارومیه – شهرداری تبریز
ناظر: امیدوار حاتمی
داور اول: محمد شاهمیری
داور دوم: علیرضا قریب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.