سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آئين نمايشي فجر ايران در آستانه سي سالگي؛

حضور ژان ماري پرادير با 2 نشست در روز سوم جشنواره

"ژان ماري پرادير" صاحب نظر حوزه تئاتر در 2 نشست تخصصي با موضوع بازي با فضا در مكان هاي غيرنمايشي، ‌ميهمان سومين روز جشنواره تئاتر فجر، 7 بهمن است.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر

باشگاه خبرنگاران

، سومين روز برگزاري جشنواره جمعه 7 بهمن، ميزبان كارگاه "ارتباط تنفس و تصور" ‌با حضور پاتريك راميو از كشور آمريكا ساعت 9 تا 13 در تماشاخانه سنگلج، كارگاه "ميزانس ، افسانه شخصي اجراگر" با حضور رابينسون ساويتسكي از كشور برزيل از ساعت 9 تا 13 در كارگاه نمايش تئاتر شهر، "نشست تخصصي بازي با فضا" در مكان هاي غيرنمايشي، با حضور ژان ماري پرادير از كشور فرانسه در 2 سانس 9 تا 11 و 11 و سي دقيقه تا 13 و سي دقيقه در تالار كنفرانس تئاتر شهر و كارگاه "بدن در سايه ها" با حضور يورگاس نانوريس از كشور يونان از ساعت 9 تا 13 در پلاتو شماره 1تئاتر شهر برگزار مي شود.

در بخش نمايشنامه خواني اين روز، ‌نمايش "كانفيوز"، به نويسندگي و كارگرداني علي عليايي نژاد از تهران در ساعت 15 و سي دقيقه و نمايش "مي خشكد پشت ديوار دلم دريا" به نويسندگي مهسا دهقاني پور ‌و كارگرداني مليكا رضي از تهران در ساعت 17 و سي دقيقه در تالار كنفرانس تئاتر شهر خوانش مي شود.

در بخش اجراي نمايش هاي سنتي "نمايش جهان زير پاي آئين ماست" به نويسندگي ايوب رحيمي و كارگرداني حسن سبحاني و باقر رمضان زاده از ميناب در دو سانس 11 و 16 و چهل و پنج دقيقه و در كاخ گلستان و محوطه مجموعه تئاتر شهر و نمايش "تكم" به نويسندگي و كارگرداني مهدي صالحيار از مرند در ساعت 16 و در محوطه تئاتر شهر اجرا مي شود.

همچنين، در بخش راديو تئاتر نيز نمايش هاي "هملت دبستاني" به نويسندگي جلال تهراني و كارگرداني بهرام سروري نژاد در ساعت 15 و نمايش "ملاقات در پائيز" به نويسندگي و كارگرداني عمار خطي در ساعت 18 در تالار استاد انتظامي خانه هنرمندان اجرا مي شود.

گفتني است، سي امين جشنواره تئاتر فجر از 5 بهمن آغاز بكار كرده و تا 22 بهمن ادامه دارد./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.