سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مجمع انتخاباتي فدراسيون واليبال چه گذشت؟

مجمع انتخاباتي فدراسيون واليبال جمهوري اسلامي ايران امروز در محل اين فدراسيون با حضور كانديداهاي احراز پست رياست فدراسيون، روساي هيئت هاي واليبال، نمايندگان كميته هاي مختلف ورزشكاران ، مربيان و اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران مجمع انتخاباتي امروز ششم بهمن قرار بود با حضور 9 كانديداي پست رياست فدراسيون برگزار شود اما در ابتدا حميد سجادي رياست مجمع انتخاباتي خبر از انصراف پيمان اكبري و احمد ضيايي داد.

پس از سخنراني سعيد درخشنده، دبير مجمع انتخاباتي هر يك از كانديدا به ترتيب نسبت به ارائه برنامه هاي راهبردي خود سخنراني كردند.

* علي پور عروجي: دغدغه گرفتن پست ندارم

علي پور عروجي، كانديداي پست رياست فدارسيون اظهار داشت: من يكي از واليباليست هاي اسبق تيم ملي هستم هدف اصلي من از حضور در اين انتخابات خدمت به واليبال است اميدوارم به رشد اين رشته در سطح مكان كمك كنم براي من گرفتن پست و مقام دغدغه و هدف نبود، هدفم اعتلاي اين ورزش با ارجحيت دادن به بخش ملي است.

عليرضا سليمي: واليبال را بايد علمي بررسي كرد

عليرضا سليمي، ديگر كانديداي رياست فدراسيون واليبال نيز گفت: در حال حاضر واليبال داراي شرايط سخت و حساسي است از مهمترين برنامه هاي من تهيه و تنظيم سند توسعه علمي واليبال با در نظر گرفتن شرايط موجود است تاسيس آكادمي واليبال كمپ تمرينات تيم هاي ملي و گرفتن كرسي ها بين المللي از مهمترين اهداف من در صورت گرفتن پست رياست فدراسيون است .

وي يادآور شد: من تا پايان مجمع به عنوان يك كانديدا حضور خواهم داشت اگر برنامه هاي ديگر نامزدها فني تر بود انصراف مي دهم.

* ميترا شعبانيان: به نمايندگي از بانوان حضور دارم

ميترا شعبانيان تنها كانديداي پست رياست فدراسيون واليبال از بخش بانوان گفت : هدفم از حضور در اين انتخابات اين بود كه بگويم بانوان هم مي توانند در پست هاي سنگين مديريتي ايفاي نقش داشته باشند من به نمايندگي از بانوان ورزشكار مربي و داور در اين انتخابات شركت كرده ام مي دانم كه سهم چنداني در آراء ماخوذه ندارم اما به خاطر دفاع از بانوان كه تا حدودي مظلوم واقع شده ام در اين راي گيري شركت مي كنم.

* امير حسين منظمي: كمك مالي مستقيم به بازيكنان و مربيان

امير حسين منظمي، يكي ديگر از كانديداهاي حاضر در اين انتخابات به عنوان چهارمين فردي بود كه مطالب و برنامه هاي خود را ارائه كرد.

وي گفت: از اهداف وبرنامه هاي من كمك مالي مستقيم به هيئت هاي استاني، بكارگيري منابع و امكانات شهرداري ها حمايت مالي از مربيان، بازيكنان در سراسر كشور درجه بندي مربيان و داوران است.

* غلامرضا نوروزي: مي توانم مفيد باشم

غلامرضا نوروزي پزشك تيم هاي ملي واليبال يكي ديگر از كانديداهاي حاضر در اين مراسم بود وي اظهار داشت: با توجه به سوابقي كه در واليبال دارم احساس كردم مي توانم براي اين رشته در پست مديريتي هم مفيد باشم در فدراسيون نقاط قوت و ضعف زيادي ديده مي شد كه بايد با برنامه ريزي هاي موفق در جهت رفع اين مشكل تلاش شود در حال حاضر ليگ واليبال ايران پويا و حساس است در پشتوانه سازي تشكيل تيم هاي پايه و استفاده از مربيان سطح بالا و تراز اول در سطح تيم هاي ملي را مي توان نقاط قوت واليبال ايران دانست براي برطرف شدن برخي نقاط ضعف هم بايد در بخش آموزش با بهره گيري از مربيان با تجربه و داراي علم روز واليبال با بهره گيري از مربيان با تجربه و داراي علم روز واليبال، حرفه اي تر عمل شود.

* ميرفخرايي : فتنه گر نيستم ناجي واليبالم

محمد ناصر مير فخرايي، پاسور اسبق تيم ملي واليبال كشورمان به عنوان ششمين كانديداي حاضر در اين مجمع سخنان خود را اين گونه اعلام كرد: من براي اعلام آمادگي جهت شركت در انتخابات از سوي مسئولان سازمان تربيت بدني سابق و وزارت ورزش كنوني و همچنين اهالي واليبال دعوت شدم اين افراد از ناملايمات، هزينه هاي بي رويه و سفرهاي بي دليل صحبت مي كردند و گفتند از من براي اداره فدراسيون حمايت خواهند كرد ولي در اين اسنا به من لقب سران فتنه، سطلنت طلب، فتنه گرا از سوي برخي افراد داده نشد.

وي گفت: من آمدم تا با استفاده از فرد جمعي از منابع مالي فدراسيون حفظ و حراست كنم، اما متأسفانه د راين انتخابات هيچ گونه عدالت و حقوق برابر در ميان كانديداها وجود ندارد و من اين مجمع را غير قانوني مي دانم زيرا اساسنامه مجمع انتخاباتي براي سا زمان تربيت بدني است كه وزارت ورزش و جوانان.

وي يادآور شد: به دليل نداشتن فرصت كافي براي تبليغات جلسه را ترك مي كنم اين ترك به معناي انصراف نيست.

*محمدرضا داورزني: بدترين نهضت ها را به خاطر آرامش واليبال تحمل كردم

محمدرضا داورزني، سرپرست فدراسيون واليبال به عنوان آخرين كانديداي شركت كننده در مجمع سخنان خود را اين گونه آغاز كرد كارنامه فدراسيون حاكي از چگونگي اجراي عملكرد هاست، اميدوارم خداوند به همگان اين انصاف وتقوا را بدهد كه خالصانه صحبت كنند و حرف ها بر اساس حقيقت باشد. من به هيچ عنوان قصد حرف زدن نداشتم اما يك سال است كه در سخت ترين شرايط، بدترين تهمت ها را فقط به خاطر آرامش واليبال تحمل كردم، اين امر در حالي بود كه حتي از سوي وزارت ورزش و يا سازمان تربيت بدني پيشين به من و عملكردم تذكر داده نشده است.

داورزني سعي كرده بود با تهيه كليپ ورزشي عملكرد دوران رياست و سرپرستي خود را به معرض نمايش بگذارد.

*داورزني رييس شد

پس از پايان صحبت هاي كانديداهاي احراز پست رياست فدراسيون واليبال علي پورعروجي، امير حسين منظمي انصراف خود را اعلام كردند سپس غلامرضا نوروزي و عليرضا سليمي به نفع محمدرضا داورزني كناره گيري كردند و اين انتخابات ميان ميترا شعبانيان و محمدرضا داورزني صورت گرفت.

پس از جمع آوري آراء از ميان 46 نفر شركت كننده محمدرضا داورزني با اخذ 45 راي موفق و يك رأي ممتنع براي چهار سال به عنوان رييس فدراسيون واليبال انتخاب شد.

*اوليتماتوم وزارتي ها به داورزني

پس از جمع آوري آرا مسئولان به بررسي ديگر موارد پرداختند و از سوي وزارت ورزش و جواناان به محمدرضا داورزني مهلت يك ماه داده شد كه نسبت به معرفي رسمي نايب رييس، دبير خبره ورزش و خزانه دا اقدام كند.

*بازرس فدراسيون رأي اعتماد گرفت

در حاشيه اين مجمع عباس مفيدي بازرس وزارت ورزش و جوانان در فدراسيون واليبال رأي اعتماد خود را از حاضرين در جلسه كسب كند و به كار خود در همين سمت ادامه دهد.

در پايان هم حميد سجادي، معاون وزارت ورزش و جوانان سخنراني مفصلي در خصوص اهداف و برنامه هاي وزارت خانه و انتظارات آنها از فدراسيون واليبال ارائه كرد./مح

خبرنگار: انسيه ورزنده
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.