سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مژده جانشین فرماندهی ناجا به مردم:

جرایم خشن رو به کاهش است

جانشین فرماندهی ناجا صبح امروز به مردم مژده داد که جرایم خشن و نگران کننده رو به کاهش است .

سردار رادان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: من به مردم مژده می دهم که خوشبختانه جرایم خشن و جرایمی که می توانسته نگرانی هایی عمیقی را برای مردم ایجاد کند رو به کاهش است.
وی در خصوص علت کاهش این جرایم اذعان داشت: کاهش این جرایم دلایلی دارد که از میان آنها می توان به برخوردهای صورت گرفته از سوی پلیس، اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و اقدامات پیش دستانه در موضوع پیشگیری از جرایم اشاره کرد.
جانشین فرماندهی ناجا در خصوص برخورد پلیس با سارقان خرد نیز بیان داشت: سرقت های خرد ریشه های مختلف دارد که از جمله آن بیکاری و اعتیاد است.
وی افزود: در بحث جمع آوری معتادان ما توفیق های خوبی داشته ایم اما باید فضا سازی بیشتری برای جمع آوری و نگهداری این افراد که بیشترین سرقت های خرد توسط آنها انجام می گیرد در نظر گرفته شود.
این مقام انتظامی ادامه داد: به هر حال یک سری از جرایم باید هزینه هایش بالا باشد تا مجرمان نیز بدانند به واسطه هزینه ها نمی توانند مرتکب این جرایم شوند.
این موضوع شامل مواد فروش های خرد و سارقان خرد هم می شود که البته ما پیشنهاد دادیم که مراکزی در نظر گرفته شود که این افراد را نگهداری کرده و به آنها خوش نگذرد تا مجرمان بدانند که هزینه جرم خود را باید تحمیل کنند.
انجام این امر قطع به یقین هم در تولید و هم در بازداری مجرم از ایجاد جرم موثر خواهد بود ما یک بار این کار را انجام داده ایم و تجربه موفقی بوده است و امیدواریم بشود در این زمینه کار بیشتری انجام داد./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.