سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش بیش از دو هزار روستایی در استان یزد

معاون امور آموزش و پ‍ژوهش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از آموزش های فنی و حرفه ای برای بیش از دو هزار روستایی در سال جاری خبر داد.

 
شهبازی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: طی 9 ماهه سال جاری تعداد 2 هزار و 258 نفر از روستائیان استان یزد از آموزش رشته های فنی و حرفه ای بهره مند شده اند.
وی افزود: این اقدام با هدف ارتقا سطح مهارت روستائیان استان یزد از ابتدای سال جاری به میزان 402 هزار و 670 نفر ساعت ارایه شده است.
معاون آموزش و پژوهش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد خاطر نشان کرد: تعهد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برای آموزش روستائیان در سال جاری 595 هزار و 321 نفر ساعت و به میزان 3 هزار و 490 نفر دوره بوده است گفتنی است: در این مدت 146 دوره آموزشی در رشته های مختلف از 217 دوره متعهد شده در سطح استان در سال جاری برگزار شده است.
در ادامه رسولی رئیس مرکز آموزش و سنجش مهارت امام مهدی (عج) استان مرکزی از صدور 12 هزار گواهینامه صلاحیت حرفه ای در بخش صنعت ساختمان در این استان خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 12 هزار نفر در استان مرکزی موفق شده اند در آزمون های صلاحیت حرفه ای کارگران صنعت ساختمانی گواهینامه مربوط را دریافت دارند.
وی افزود: این تعداد گواهی صادر شده در 19 رشته مرتبط با صنعت ساختمان انجام گرفته است.
رئیس مرکز آموزش و سنجش مهارت امام مهدی (عج) خاطر نشان کرد: خدمات رسانی به مردم یک تکلیف است که سعی می شود با تلاش و کوشش همکاران ساعی و خدوم در مرکز آموزش و سنجش امام مهدی (عج) اراک این امر مقدس به بهترین شکل ممکن انجام شود./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.