سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي برگزاري مراسم جشني در تهران؛

برترين هاي ليگ برتر تنيس بانوان و آقايان معرفي شدند

با برگزاري مراسم جشني در تهران، از برترين هاي ليگ برتر تنيس بانوان و آقايان تقدير شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، مراسم جشني با هدف تقدير از تيم هاي برتر ليگ برتر تنيس بانوان و آقايان و همچنين معرفي بهترين هاي مسابقات شب گذشته از هتل استقلال تهران برگزار شد.

در اين مراسم برترين هاي ليگ برتر در سال 89 و 90 معرفي شدند. به اين ترتيب برترين هاي ليگ بانوان در سال 89 به ترتيب زير است: غزاله تركمن، از تيم گاز تهران به عنوان بهترين بازيكن ياسمن سعادت به عنوان بهترين بازيكن جوان از تيم گاز تهران و فريبا سفيد باف به عنوان بهترين مربي از تيم گاز تهران انتخاب شدند.

بهترين هاي ليگ بانوان در سال 90: غزاله تركمن بار ديگر از تيم گاز تهران به عنوان بهترين بازيكن ليگ برتر انتخاب شد. آرزو يولقوني از تيم شهرداري اروميه به عنوان بهترين بازيكن جوان و خنو يادگاري به عنوان بهترين مربي از تيم شهرداري اروميه انتخاب شدند همچنين برترين هاي ليگ آقايان در سال 89 و 90 نيز معرفي شدند. شاهين خالدان از تيم سيمين سپاهان به عنوان بهترني بازيكن، فرشيد زيدي از تيم سيمين سپاهان به عنوان بهترن مربي، كيارش سوري به عنوان بهترين بازيكن جوان و امير وزيري به عنوان با اخلاق ترين بازيكن ليگ 89 انتخاب شدند.

همچنين با معرفي برترين هاي ليگ برتر آقايان در سال 90 شاهين خالدان بار ديگر از تيم سيمين سپاهان توانست براي دومين سال پياپي به عنوان بهترين بازيكن اين رقابت ها انتخاب شود.

سعيد احمدوند از تيم پيكان تهران به عنوان بهترين مربي، اشكان اديبي از تيم نيرو نشاط تهران به عنوان پديده مسابقات و همچنين محمدي به عنوان با اخلاق ترين تنيسور ليگ معرفي شدند.

همچنين در پايان اين مراسم از تيم هاي اول تا سوم رقابت هاي ليگ برتر در 2 بخش آقايان و بانوان نيز با اهداء جوايز نقدي تقدير شد.

در پايان ليگ برتر در سال 89 در بخش بانوان تيم هاي گاز تهران، البرز گاز كيش و دلفين سنگ اروميه اول تا سوم شدند.

در ليگ برتر آقايان در سال 1389 تيم هاي البرز گاز كيش، سيمين سپاهان و گاز تهران در جايگاه اول تا سوم ايستادند.

همچنين ليگ برتر تنيس در سال 90 در 2 بخش آقايان و بانوان آبان ماه سال جاري پايان يافت و در نهايت در بخش آقايان تيم هاي البرز گاز كيش ، پيكان تهران و سيمين سپاهان اصفهان اول تا سوم شدند و در بخش بانوان تيم هاي گاز تهران ، شهرداري اروميه و البرز گاز كيش اول تا سوم شدند كه در پايان به تيم قهرمان مبلغ 10 ميليون تومان به تيم نائب قهرمان مبلغ 7 ميليون تومان و به تيم سوم مبلغ پنج ميليون تومان اهدا شد.

*تقدير از پيشكسوتان تنيس

همچنين در حاشيه اين مراسم از پيشكسوتان اين رشته و همچنين با توجه به برگزاري مسابقات تنيس ديپلمات هاي تيم تهران از برترين هاي اين مسابقات نيز تقدير شد.

*افتتاحيه آكادمي 5 ستاره تنيس

با پايان مراسم اهدا جوايز و تقدير از ورزشكاران و برترين هاي ليگ برتر اولين آكادمي 5 ستاره تنيس ايران نيز افتتاح شد.

اولي آكادمي 5 ستاره ايران در هتل استقلال تهران راه اندازي و از اين پي تنسيورها مي توانند تمرينات حرفه اي خود را در اين محل پيگيري كنند.

اين محل براي انجام تمرينات و اردوهاي آماده سازي تيم هاي ملي تنيس بسيار مجهز است به طوريكه دراين مجموعه از سيستم انرژي تابشي استفاده مي شود و تنسيورها مي توانند از كلينيك ماساژ درماني و اتاق بازي هاي 3 بعدي تنيس استفاده كنند.

با توجه به اينكه در اين آكادمي از بهترين امكانات سخت افزاري استفاده شده است به همين دليل از اين پس تمرينات آماده سازي تيم ملي در اين محل برگزار مي شود و همچنين تنسيورهاي تيم البرز گاز كيش نيز د راين محل تمرينات آمادگي خود را پيگيري خواهند كرد.

خاطرنشان مي شود: در اين مراسم مسئولان وزارت ورزش مسئولان فدراسيون تنيس، حسين هدايتي مالك باشگاه استيل آذين سمنان و مصطفي كارخانه پيشكسوت واليبال و مربي سابق تيم ملي نيز در اين مراسم حضور داشتند./مح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.