سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی؛

هدیه رئیس جمهوری به خبرنگاران اسفندماه پرداخت می شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هدیه ویژه رئیس جمهور به خبرنگاران در اسفندماه و براساس شرایط تعیین شده پرداخت خواهد شد.

'به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛سیدمحمد حسینی' گفت: آنچه رئیس جمهوری در مورد پرداخت هدیه به خبرنگاران بمناسبت گرامیداشت روزخبرنگار قول داده بودند، عمل می‌شود و اكنون نیز روال اداری آن درحال پیگیری است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات 30 میلیون تومانی مسكن به خبرنگاران نیز برابر قول داده شده از سوی رئیس جمهور پرداخت می شود و این مورد هم اكنون در حال پیگیری است.

وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی همچنین از فعالیت تشكیلات جدید سازمان سینمایی كشور در سطحی وسیع تر خبر داد و اضافه كرد: فعالیت های جدید سازمان سینمایی كشور با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بر مبنای فرهنگ اصیل ایرانی و آرمان‌های امام و انقلاب خواهد بود.

وی  درمورد محقق شدن برنامه های فرهنگی و هنری درسال 90 نیز گفت: قدم های خوبی درباره عملی شدن برنامه‌های فرهنگی و هنری دركشور برداشته شده، اما ظرفیت‌های موجود در كشور بیشتر از برنامه های اجرا شده است و باید فعالیت های بیشتری دراین زمینه صورت گیرد.

وی ادامه داد: اكنون اجرای برنامه های مهم فرهنگی و هنری فقط مختص تهران و كلانشهرها نیست و حتی در شهرستانها نیز همایش سراسری و بین المللی فرهنگی و هنری برگزار می شود كه همایش بین المللی 'طالب آملی' نمونه ای از این همایش هاست كه در سال 90 در آمل برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآورشد: این وزارتخانه برنامه های متعددی در سال 91 تدارك دیده كه امیداور كننده خواهد بود./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.