سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سومین نمایشگاه نفت خوزستان انجام می‌شود

امضای 300 میلیارد ریال قرارداد ساخت کالا و تجهیزات نفتی

مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: به منظور توسعه ساخت داخل 300 میلیارد ریال قرارداد ساخت کالا و تجهیزات در سومین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان با سازندگان داخلی امضا می‌شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ناصر خردمند اظهار کرد: این قراردادها در زمینه ساخت کالای مورد نیاز این شرکت از جمله قطعات و تجهیزات ماشین‌های فرآیندی، شیرآلات، مواد حفاری و شیمیایی است.
وی با اشاره به حضور 200 شرکت در سومین نمایشگاه نفت خوزستان گفت: 99 درصد این شرکت‌ها سازنده داخلی قطعات و تجهیزات صنعت نفت هستد و با مناطق نفت‌خیز جنوب همکاری دارند.
خردمند عنوان کرد: در سومین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان سمینار تخصصی با موضوع ساخت داخل و با حضور سازندگان و متخصصان صنعت نفت برگزار و راهکارهای توسعه بومی‌سازی قطعات و تجهیزات صنعت نفت بررسی می‌شود.
مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب افزود: در این نمایشگاه هم‌چنین یک تفاهمنامه همکاری با انجمن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان با هدف افزایش همکاری و بهره‌مندی بیشتر از توانمندی سازندگان عضو این انجمن امضا و مبادله می‌شود.
وی با اشاره به توانمندی صنعتگران استان خوزستان گفت: سازندگان تجهیزان صنعت نفت این استان رشد قابل توجهی در سال‌های اخیر داشته‌اند و از مرحله قطعه‌سازی گذشته و به رشد چشمگیری در مجموعه‌سازی و تولید تجهیزات رسیده‌اند.
خردمند افزود: این شرکت نیز نگاه ویژه‌ای به سازندگان استان خوزستان دارد به طوری که در دو سال گذشته ارجاع سفارش‌های ساخت کالا به این سازندگان بیشتر از سایر استان‌ها بوده است.
مدیر تدارکات و امور کالای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار امیدواری کرد برگزاری نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان در تحقق اهداف و برنامه‌های خودکفایی صنعت نفت نقش موثری داشته باشد.
سومین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان از 9 تا 12 بهمن‌ماه جاری در اهواز برگزار می‌شود. /ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.