سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

فاز اول پروژه فرودگاه قم به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس هیئت مدیره فرودگاه بین‌المللی قم از بهره‌برداری فاز اول پروژه فرودگاه بین‌المللی قم در سال آینده خبر داد.

به گزار ش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛محمدعلی شفیعی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از پروژه فرودگاه بین‌المللی قم و منطقه گردشگری طرلاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه مسئولان در زمینه احداث این فرودگاه تمایل به حمایت و کمک دارند.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان بیشتر پروژه‌هایی را پیگیری می‌کنند که مصوبه دولتی بوده و از بودجه دولتی برخوردارند.
سرمایه‌گذار پروژه فرودگاه بین‌المللی قم عنوان داشت: این پروژه با توجه به سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیارد تومانی نمی‌تواند احداث بخش توریستی را به طور مجزا از احداث فرودگاه پیش ببرد و اگر این امر تحقق پیدا نکند این پروژه همچون دیگر فرودگاه‌های کشور خواهد بود.
وی تصریح کرد: احداث فرودگاه و مراکز توریستی با یکدیگر پیش می‌رود و این دو مکان مکمل یکدیگر هستند ولی اولویت نخست با احداث فرودگاه است.
شفیعی بیان داشت: اگر مسئولان بخواهند فرودگاه پیشرفت بیشتری داشته باشد باید کمک بیشتری کنند تا مشکل زمین، آب و برق حل شود.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون 30 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و در فاز نخست به 400 میلیارد تومان و در فاز دوم به 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دیگر نیاز است.
رئیس هیئت مدیره فرودگاه بین‌المللی قم یادآور شد: سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی حمایت فراوانی از احداث این پروژه داشته و امیدواریم فاز اول این پروژه سال آینده به بهره‌برداری برسد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.