فرشاد طهماسبی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۰ نفر از مدیران کل دستگاههای اجرایی امروز جمعه با برپایی میز خدمت در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم استان شدند.
وی افزود: مدیران کل دستگاههای اجرایی حاضر در میز خدمت مرکز چهارمحال و بختیاری بهصورت چهرهبهچهره، مستقیم و بیواسطه پیگیر مطالبات و درخواستهای مردم شدند.
طهماسبی اضافه کرد: ارتباط مستقیم با مردم از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاههای اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد بهطور مستمر برگزار میشود.
بیشتر بخوانید
وی یادآور شد: سفرهای استانی رییسجمهور و اعضای هیات دولت به استانهای مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی میدانی مشکلات مردم از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم بهشمار میرود و این موضوع در تمامی بخشهای دولت از مدیران ارشد تا مدیران میانی و کارشناسان وجود دارد.
طهماسبی اظهار داشت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راههای برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسوولان چهارمحال و بختیاری است که بهطور مستمر انجام میشود.