
در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید؛
واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا؛ سهامداران در چنبره ابهام!
رئیسیفر با اظهار این که در صورت برندسازی تنها شکل جایگاهها و خدمات ارائه شده به مشتریان بهبود مییابد گفت: در صورتی که جایگاهدار بخواهد سوخت با کیفیتتری عرضه کند به دلیل پرداخت یارانه سوخت حتی در صورت واردات بنزین با کیفیت توسط جایگاهداران، قیمت تمام شده سوخت مانع از انجام چنین کاری خواهد شد.
رئیس انجمن صنفی کارفرمایان جایگاه سوخت کشور با تأکید بر این که علیرغم این موانع همچنان جایگاهداران در حالی پیگیری جهت برندسازی در بخش جایگاهداری هستند گفت: در حال حاضر هزینه هر ماه هر جایگاه با 20 کارگر حدود 290 میلیون تومان و درآمد ماهانه آن 35 میلیون تومان میشود. بهتر است برای بهبود شرایط جایگاهداران توزیع بنزین به این بخش سپرده شود تا هزینههای توزیع سوخت از هزینههای دولت کاسته شود.