ساختار فيلمهاي پليسي بايد علاوه بر نمايش پيچيدگي هاي شغلي ، زندگي روزمره آنها را هم به تصوير بكشد.

محمد صادقي، بازيگر تلويزيون در خصوص ژانر پليسي به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: نگارش فيلمنامه آثار پليس بايد به  گونه اي باشد كه مسائل مطرح شده در فيلم مرتبط با تفكر و نوع زندگي يك پليس باشد.
وي افزود: در مجموعه تلويزيوني "خواب و بيدار" نقش يك افسر پليس را بازي كردم كه علاوه بر ايفاي پيچيدگي هاي شغلي اش نقش يك همسر و پدر خانواده را هم برعهده داشت.
وي تصريح كرد: اين نوع ساختارها كه تمامي  دغدغه هاي يك پليس را به نمايش مي گذارد و منجر به افزايش جذابيتهاي فيلم و ارتباط بهتر مخاطب با نقش مي شود.
صادقي اظهار داشت: فيلمنامه "خواب و بيدار" بسيار كامل و قابل باور نوشته شده بود به نوعي كه بازيگران به درستي ماهيت نقش خود را در فيلم پيدا كردند.
وي افزود: دراين مجموعه براي رسيدن به نقش يك افسر پليس بايد لحن گفتار و قواي جسماني را تقويت مي‌كردم.
وي بيان كرد: تمامي اين تلاشها منجر به ايجاد ارتباط بهتر بازيگر با نقش شده و براي مخاطب باورپذير است.
صادقي در خصوص مميزي هاي موجود در آثار پليسي خاطرنشان كرد: مميزي در تمامي ژانرهاي عرصه سينما و  تلويزيون موجود بوده و تنها مختص به اين ژانر نمي‌شود با وجود تمام اين خط قرمزها يك فيلمساز با داشتن يك فيلمنامه قانونمند مي‌تواند اثر فاخري را بسازد./ص
برچسب ها: سینما ، پلیس ، سریال ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار