اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با انتشار اطلاعیه‌ای، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی، نکاتی را در ۶ بند خطاب به مردم ایران اسلامی ارائه کرد.

 در اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی که سه شنبه شب یکم خرداد ۱۴۰۳ ارسال شده، آمده است: دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی شهادت تلخ و جانسوز خادم الرضا، حضرت آیت الله رئیسی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران و رئیس شورای عالی امنیت ملی، و همراهان را در حادثه سقوط بالگرد، به محضر امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و نائب گرانقدرشان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

شورای عالی امنیت ملی در این اطلاعیه افزود: شهید بزرگوار، آیت الله رییسی با خدمات صادقانه و بی منت خود از ابتدای انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه شهادت خود، ثابت کرد که «خدمت به مردم و همراهی با آنان را» مهمترین و اصیل‌ترین سرمایه برای بسط و تعمیق امنیت ملی می‌شمرده است.

خدمتگزاران مردم شریف ایران اسلامی در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، توجه همگان را به نکات ذیل جلب می‌نماید:

۱ - تداوم تلاش خستگی ناپذیر همه کارگزاران امنیت ملی منطبق بر الگوی خدمت صمیمی، مخلصانه، مجاهدانه و صادقانه و امنیت ملی مردم محور رییس جمهور شهید، مورد اهتمام قرار داشته و خواهد داشت.

۲ - پاسداری از مرز‌ها و حوزه‌های امنیت ملی همچنان تحت پایش و مراقبت جدی نهاد‌ها و دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و نیرو‌های مسلح است.

۳ - پشتیبانی کلیه نهاد‌ها و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، لشگری و کشوری از معاون محترم اول رییس جمهور به عنوان مدیر قوه مجریه در دوره انتقالی مورد تأکید است.

۴ - سیاست‌های سازنده جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، با تأکید بر پیشبرد سیاست همسایگی دولت و در ادامه تلاش‌های وزیر خارجه شهید و عضو مجاهد و فعال شورای عالی امنیت ملی، جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان، همچنان با قوت تداوم خواهد یافت.

۵ - روح بلند و خون شهدای حادثه اخیر الهام بخش و دستمایه انسجام و همگرایی ملی است و رفتار عموم مردم، نخبگان و گروه‌های سیاسی نشان داد که به این سرمایه عظیم به عنوان یکی از اصلی‌ترین مقوّمات امنیت ملی بخوبی وقوف داشته و قدردان آن است.

۶ - حضور یکپارچه، گسترده و فراگیر مردم و مسئولین، گروه‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی و اجتماعی در مراسم وداع و تشییع رئیس محترم جمهور شهید و سایر شهدای گرانقدر این حادثه، متضمن ثبات و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است.


دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
باید به این ملت پاسخگو باشید که چه شد و چرا شد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
شورای عالی امنیت ملی خسته نباشی خیلی زحمت کشیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
مسولین محترم ؛
والله اجازه ندید خون پاک این شهدا با تفرقه بین شما و دعواهای بیحاصل و تنبلی و اهمال و کم کاری پایمال بشه . دست این ملت رو باید بوسید و هر مسولی در جایگاه خودش تلاشش رو بیشتر کنه . این ملت قدردان زحمات خادمان ملت هست و اونها رو میشناسه . از امروز برای خدا و این ملت بیشتر و خالصانه تر کار کنید .
آقا سید شهادتتون مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
همینکه بعد از خبر سقوط جلسه نذاشتین معلوم شد چه جور مسئولانی هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
چی میگی شما، تا لحظه آخر امید داشتیم سید عزیز رو ببینیم بعد از ظهر جلسه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
خیر سرشون مثلا مسئول امنیت ملی یه مملکتن و باید فورا جلسه میذاشتن و همه احتمالات رو در نظر میگرفتن
آخرین اخبار