تعویض لوله فاضلاب خیابان «آپادانا اول» اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۲۰ متر از خط لوله انتقال فاضلاب خیابان «آپادانا اول» کلانشهر اصفهان در پی نشست زمین، تعویض و بازسازی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه شکستگی خط لوله فاضلاب و نشست زمین دیشب در ابتدای خیابان آپادانا اول اصفهان اتفاق افتاد و عوامل امدادی از شرکت آب و فاضلاب، شهرداری و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

منصور شیشه‌فروش با اشاره به اینکه بر اثر نشست زمین برای یک دستگاه اتوبوس شهری حادثه پیش آمد، افزود: مسیر تردد از خیابان میر به سمت میدان فیض و خیابان آپادانا مسدود شد تا شهروندان دچار حادثه نشوند.

او گفت: به علت نشست زمین، یک حفره در حین عبور اتوبوس در سطح خیابان ایجاد شد که عوامل امدادی، آتش‌نشانی و پلیس راهور در اسرع وقت با اعمال محدودیت ترافیکی به رفع خطر از محل حادثه پرداختند.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: ایمن سازی محل حادثه با حضور تیم‌های فنی و مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب در طول ۲۰ متر، عرض سه متر و عمق ۶ متر و عملیات تعویض خط لوله انتقال فاضلاب دیشب و صبح امروز انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: با توجه به فرسودگی خط لوله انتقال فاضلاب با قدمت بیش از ۵۰ سال و تاثیر فرونشست زمین بر وقوع حوادث تا کنون عملیات بازسازی و تعویض ۱۹۳ کیلومتر از خطوط اولویت‌دار در شهر اصفهان انجام شده است.

او اضافه کرد: بازسازی ۲۰ کیلومتر از شبکه‌های فرسوده در خیابان‌های شهیدان کاظمی، کاوه، شهید چمران، هفتون، قائمیه و آبشار سال جاری در دستور کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.