لزوم برگزاری کارگاههای آموزشی برای تقویت بعد اعتقادی حجاب

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد از متولیان برای برگزاری کارگاههای ویژه برای تقویت بعد اعتقادی عفاف و حجاب دعوت کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، باید پایه‌های اعتقادی و بینش افراد را محکم کرده و باور پذیری مردم را تقویت کنیم.

حجت الاسلام پیش قدم افزود: جامعه ما امروز به معنای واقعی تشنه مبانی ارزشی حجاب و عفاف و پاسداشت حریم‌ها است؛ چرا که دنیای غرب به واسطه دوری از این گرایش‌ها به منجلاب سخت و سهمناکی گرفتار آمده است.

وی ضمن انتقاد از برخی دستگاه ها برای سهل انگاری در برپایی گارگاه های آموشی برای تقویت بعد اعتقادی و فرهنگی عفاف و حجاب ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون چهار جلسه با محوریت زیست عفیفانه با دعوت چهار دستگاه برای کارکنان ادارات مختلف برگزار شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: شاخص های پوشش اداری به همه سازمانها، نهادها و ادارات ابلاغ شده و بازرسی ها نیز به صورت مستمر ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به نقش والدين در گرايش فرزندان به حجاب، افزود: رعايت اصول اخلاق اسلامی از سوی والدين و ارائه الگوهای رفتاری مناسب از سوی آنها، نقش مهمی در گرايش فرزندان به مساله مهم حجاب دارد.

حجت الاسلام از مدیران دستگاههای اجرایی خواست در راستای برگزاری دوره های آموزشی داشته باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر یکی از انتظارات به حق جامعه ،برخورد جدی پلیس با قانون شکنان و هنجارشکنان است گفت: در این زمینه ستاد امر به معروف و نهی از منکر حامی پلیس در اجرای طرح نور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.