بهره‌گیری از فناوری اطلاعات با هدف وضعیت مطلوب‌تر کارآفرینی

مدیرعامل شرکت تعاونی دانش بنیان شتابدهنده پیشگامان یزد گفت: ارتقاء ظرفیت‌های اکوسیستم نوآوری، گامی مهم در پیشرفت رقابت ملی و بین المللی کارآفرینی محسوب می‌شود.

کشورشاهی مدیرعامل شرکت تعاونی دانش بنیان شتابدهنده پیشگاما یزد گفت: سازمان‌های پیشرو با شناخت و بهره‌گیری مناسب از ابزار‌هایی همچون فناوری اطلاعات روند حرکت از وضع موجود به سوی وضعیت مطلوب را هدایت می‌کنند و در هر لحظه برای ایجاد آینده‌ای بهتر در تکاپو هستند.

او با اشاره به نقش و اهمیت تجربیات حاصل شده در فرآیند توسعه، ابراز داشت: تجربیات جهانی ثابت کرده است که ورود فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف به ویژه مستند سازی می‌تواند زمینه‌ساز ارائه بهتر این خدمات شده و موجبات رضایت ذینفعان را فراهم آورد.

کشورشاهی ادامه داد: استفاده از قدرت مشارکت ذینفعان در انجام هر چه بهتر وظایف محوله به سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی علاوه بر مزیت به کارگیری نیروی توده‌ ذینفعان موجب افزایش ایجاد حس رضایت مندی و تأثیرگذاری آنان را در سرنوشت خود می‌شود.

او با اشاره به فعالیت‌های شرکت تعاونی دانش بنیان شتابدهنده پیشگامان خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن موارد بالا، شتابدهنده پیشگامان توانسته تیم ایده‌ها و البته پلتفرم‌های استارتاپی را در حوزه‌های مختلف توسعه دهد. این استارتاپ‌ها در زمینه پلتفرم لجستیک، کسب و کار‌های هوشمند در حوزه‌های مختلف، شهر هوشمند، سلامت هوشمند، بازی سازی، مراقبت کودک، سامانه مدیریت خدمات شهروندی، پلتفرم صرافی ارز‌های دیجیتال، پلتفرم خرید و فروش تجهیزات پزشکی، آموزش هوشمند و … بوده است.

این تعاونگر افزود: در این مسیر حمایت ازکسب وکار‌های نوپا درشتابدهنده پیشگامان درقالب دوره شتابدهی یا سایکل انجام می‌شود. 

او گفت: شتابدهنده پیشگامان به عنوان یک شرکت دانش بنیان در عرصه خدمات فناورانه و نوآورانه، درصدد است گامی مهم در ارتقاء ظرفیت‌های اکوسیستم نوآوری در حوزه تعاونی‌ها بردارد و صاحبین ایده کسب و کار را جهت حضور در عرصه رقابت ملی و حتی بین المللی کارآفرینی آماده سازد. این شرکت از شرکت‌های گروه تعاونی پیشگامان و در جهت تکمیل زنجیره ارزش خود پروژه‌های متعددی را راهبری نموده است.

گفتنی است، شرکت تعاونی دانش بنیان شتابدهنده نوآوری پیشگامان با شعار همراهی تا رسیدن با حمایت از اجرا سازی ایده‌های فناورانه و نوآورانه و استقرار در مجموعه‌های دولتی و خصوصی مشغول به فعالیت می‌باشد. کادر علمی و تخصصی این شرکت را نخبگان دانشگاهی و مشاورین کسب و کار در رشته‏های مختلف

از جمله فناوری اطلاعات، کامپیوتر، مدیریت، مهندسی صنایع، و… تشکیــل می‌دهند که علاوه بر دانش تخصصی مربوطه دارای تجربه اجرایی پروژه‌های فناورانه در سطح سازمان‏ها و شرکت‌ها می‌باشند. برخی از موفقیت‌ها و افتخارات شرکت شامل شتابدهنده مورد تایید معاونت علمی ریاست جمهوری / شتابدهنده دانش بنیان، حضور در جلسه صمیمانه شرکت‌های برتر پارک پردیس و دانش بنیان کشور با رهبر معظم انقلاب، کسب مقام اول کشوری در مسابقات بین المللی رویداد جاده ابریشم، جزو مبادی تایید صلاحیت شرکت‌های خلاق ستاد فناوری‌های نرم معاونت علمی ریاست جمهوری، دارای گواهینامه مشاوره کسب و کار و شتابدهندگی از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، دارای موافقت نامه مجوز فناوری پارک علم و فناوری، دارای مجوز افتا برای نرم افزار شهربین گواهی رسانه‌های دیجیتال، کارگزار معاونت علمی در حوزه شناسایی شرکت‌های مستعد دانش بنیان، توانمند سازی شرکت‌ها، حمایت‌های بیمه‌ای و دارایی و… است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار