کولاکوویچ: مسابقه بسیار مهمی با ایران داریم

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان در خصوص بازی مقابل ایران گفت: این بازی رقابت بسیار مهمی برای هر دو تیم به حساب می‌آید.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان درباره دیدار با تیم ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ گفت: ابتدا خیلی خوشحالم که دوستان خودم را در کادر فنی تیم ملی ایران می‌بینم و همینطور بازیکنانی که آنها را تمرین می‌دادم.

وی تصریح کرد: مسابقه پیش‌رو بازی خیلی بزرگی برای ایران و صربستان خواهد بود، چون در شروع لیگ ملت‌ها این دو تیم بایستی با هم بازی کنند که رقابت بسیار مهمی برای هر دو تیم به حساب می‌آید. من با تیم ایران کار کردم و بازیکنان این تیم را تمرین دادم و احترام زیادی برای سرمربی و بازیکنان ایران قائل هستم، اما یقین دارم که بازی دشواری برای هر دو تیم خواهد بود.

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: با تعداد زیادی از بازیکنان حاضر در ترکیب ایران کار کرده‌ام. بعضی از آنها در اردو‌های تیم ملی حضور داشته‌اند. بیشتر بازیکنان تیم حال حاضر ایران، کیفیت خود را در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان نشان داده‌اند. این موضوع به این معنی است که کیفیت لازم را داشته‌اند و به شکل طبیعی در حال حاضر در تیم بزرگسالان بازی می‌کنند و آینده بزرگی پیش روی آنها است.

کولاکوویچ در پایان باز هم تاکید کرد که بازی ایران و صربستان مسابقه دشواری برای هر دو تیم خواهد بود.

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌های والیبال در گروه مردان از یکم خرداد آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال ایران بامداد پنج‌شنبه سوم خرداد در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف صربستان می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار