دبیر: رئیس جمهور پیگیر وضعیت کشتی بود

رئیس فدراسیون کشتی گفت: رئیس جمهور خودشان کشتی را مستقیم دنبال می‌کردند. معاونین شان می‌دانند ایشان چه کار‌هایی برای کشتی کردند.

علیرضا دبیر رئیس  فدراسیون کشتی در گفت وگو با برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما در خصوص شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان گفت: من تبریک و هم تسلیت می گویم شهادت هشت عزیزمان را آشنایی من با آقای رئیسی برمی گردد به سال۸۴-۸۳ در مراسمی که آقای شاهرودی داشتند با ایشان آشنا شدم. هرجا بودند ما هم بودیم. در آستان ارتباطمان بیشتر شد در قوه قضاییه همینطور و در ریاست جمهوری که دیدارها مداوم شد. با ایشان زیاد صحبت کردم.

او ادامه داد: یک حرفهایی به من زدند که نمی شود گفت. در این دو روزه تمام حرفهایی که ایشان زده بود دیدم. بماند بین من و خدا خدارحمتشان کند مشکلات کشتی را از طریق سیدمهدی پیگیری می کردیم. ایشان راه حق را از باطل خوب پیدا کرده بود و انشاالله ما هم مسیر را پیدا کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی بیان کرد: در مورد شهید امیرعبداللهیان امیدوارم ایشان مظلوم واقع نشود. یک مرد اخلاق مدار و دنیا دیده بود. بچه های امور خارجه حتی اگر سلیقه شان فرق داشت همه احترام زیادی قایلند برایشان بعضی جاها فشار بود که برخی خطشان نمی خورد ایشان از همه ظرفیت استفاده می کرد. در یک جلسه پیشنهادی در حضور همه روسای فدراسیون دادم و ایشان دستور داد و قانون شد. گفتم همانطور که سفرا را در خارج تحویل می گیرند ورزشکاران را هم تحویل بگیرند چون سفیر ایران هستند و ایشان بزودی انجام داد. در این نزدیک سه سال که ایشان بود جز یک سفر که نشد تمام سفرها نشد که ما ویزا نگیریم

دبیر گفت: جناب رئیسی خودشان کشتی را مستقیم دنبال می کردند. معاونین شان می دانند ایشان چه کارهایی برای کشتی کردند. امیدوارم هرجا مراسمی برای جناب رئیسی بگیرند آقای امیرعبداللهیان فراموش نشود. از دوستان تبریزی هم می خواهم حاج آقای آل هاشم را فراموش نکنند. آقای مالک هم ما در آستان با ایشان همکاری کردیم. من فکر می کنم این عزیزان که در هلیکوپتر شهید شدند گلچین شده بودند. دکتر مالک تمام خادم شدن ورزشکاران را انجام می دادند یا مراسمی که بود با ایشان هماهنگ می کردیم. ارتباط خوب ما با آستان از طریق دکتر مالکی بود خدا رحمتشان کند.

او اظهار کرد: آقای سیدمهدی موسوی بچه محل ما در شاه عبدالعظیم است. ایشان جوانی تکواندو کار بود. شب قبل از شهادتش با ایشان راجع به کشتی صحبت کردم. ایشان دنبال می کرد.خدا رحمتش کند. یک خاطره مربوط به دیروز است. نامه ای بود می خواستم بدهم خدمت جناب رئیسی سید گفت بدهید به یکی بیاورد. من به یک راننده دادم نامه را و سید راننده که نامه را برده بود به دفتر خودش برده و پذیرایی کرده بود و امروز این راننده ما برایشان گریه می کرد. می گفت چقدر ایشان مخلص بود.

او ادامه داد: یک جاهایی از دست آقای رئیسی گریه می کرد. می گفت بین مردم رفتن خطرناک است گاهی اما ایشان می دوید و می رفت بین مردم. آقا سید استاد اخلاق بود و مخلص بود. امیدوارم ما بتوانیم راه حق را پیدا کنیم. حق را از ناحق تشخیص دادن خیلی مهم است. امیدوارم چشم من برای تشخیص حق از باطل باز شود. امیدوارم چهارشنبه که در تهران مراسم هست حضور میلیونی باشد.

رئیس فدراسیون کشتی بیان کرد: آقای خسروی وفا گفتند. ما در جلسه آخر که با حاج آقا داشتم خیلی به من لطف داشتند. در مورد جوایز بچه ها به حاج آقا گفتم ایشان به من گفت دنبال کن ما این را افزایش بدهیم. امیدواریم این اتفاق بیفتد. در همان جلسه آقای رنگرز پیشنهادی داد درباره ماده ۲۷ همانجا آقای رئیسی موافقت کردند. نگاه ویژه داشت. ایشان قول داده بود وزیر ورزش را از ورزشی ها بگذارد عمل کرد. آنقدر ایشان با معرفت بود آقای سجادی که استعفا داد هربار با ورزشی ها صحبت کرد از آقای سجادی صحبت کرد. خیلی بزرگواری می خواهد. اول همیشه از آقای سجادی نام برد. امیدوارم  کاروان ما در المپیک پرچم مقدس کشورمان را بالا ببرد و دل این عزیزان و مردم را شاد کند.

دبیر خاطرنشان کرد: آقای رئیسی یک چیزی را به ما یاد داد. خیلی حرفها زدند به ایشان اما ایشان با کار جواب داد. نامه عمل هرکسی کار اوست امیدوارم بتوانیم کار کنیم که خدا راضی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
دبیر، خادم و شهدای سانحه هوایی بندگان خوب خدا هستند، مواظب باشیم در خصوص این عزیزان و با انگیزه هواخواهی در تور دشمن و شیطان قرار نگیریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
دبیر فخر کشتی و ورزش ایران❤ خدا رحمت کنه شهید راه خدمت رو
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۵۳ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
همین شماها نبودین تا دیروز میگفتین ورزش کشور فقط فوتبال شده و همه پولها رو به فوتبالیستها میدن تو بودجه سالانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
بله ایشون درهمه کاری پیگیروقاطع بودن ولی کم‌کسی پیدامیشدقدربدونه حیف ایشون واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ایشون پیگیر کارگرای ساختمونی هم بود
میگفت نباید بیمشون قطع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
دبیر دنبال مقام
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۹:۰۰ ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
دقیقا
آخرین اخبار