مدیرانی که پاسخگوی مردم نباشند جا به جا می‌شوند

استاندار لرستان با تاکید بر حفظ آبرو و جایگاه مدیران گفت: مدیران در حال رصد و ارزیابی هستند و طبیعی است مدیری که نتواند پاسخگوی مردم باشد جابجا می‌شود.

 ابوطالب شفقت در حاشیه برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص جابجایی مدیران استان، توضیح داد: نباید برای جا به جایی مدیران عجله داشت، البته عملکرد مدیران نیز در حال رصد و ارزیابی است.
وی اظهار کرد: در صورتی که عملکرد مدیران در دستگاه‌های اجرایی مطلوب نباشد، مدیران جابجا خواهند شد، در واقع مدیری که نتواند جوابگوی مردم باشد جابجا می‌شود.
استاندار لرستان با بیان اینکه اصل و تاکید ما تلاش و کار است و نباید اصراری بر جا به جایی مدیران داشت، گفت: اگر مدیری توجیه نباشد آموزش داده می‌شود و در صورت نبود روحیه تلاش و کار مدیران جابجا می‌شوند.
شفقت با تاکید بر حفظ آبرو و جایگاه مدیران و دستگاه‌های اجرایی، گفت: جابجایی مدیران نیازمند زمان و ارزیابی‌های لازم است.

برچسب ها: استانداری ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
حاج آقا مدیر غیر پاسخگو رو نباید جابجاش کرد و از این پست به پست دیگر منتقلش کرد که در جای دیگر بخواهد به بی کفایتی خودش در سایه ادامه دهد. بلکه باید از سیستم و بدنه دولت او را اخراج و دادگاهی و زندانیش کرد که به دلیل عدم صداقت و تضییع حقوق شهروندان و تباه کردن بیت المال به مملکت و ملت ضرر وارد کرده و چنین فردی باید مجازات و درس عبرت بشه.