شهادت آقای رئیسی پاداش تلاش‌های شبانه‌روزی او برای خدمتگزاری است

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام شهادت تنی چند از خادمان ملت ایران را در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی تسلیت گفت.

در پی شهادت تنی چند از خادمان ملت ایران در سانحه سقوط بالگرد در استان آذربایجان شرقی، سید پرویز فتاح با صدور پیامی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت.

 متن پیام فتاح رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت در میدان خدمت و مأموریت خادم‌الرضا (ع) حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس فقید جمهوری اسلامی ایران و یاران باوفایش جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر انقلابی امور خارجه، حضرت آیت الله سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و نماینده معزز و مردمی ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، جناب آقای دکتر مالک رحمتی؛ استاندار جوان، انقلابی و خدوم آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان، قلب ملّت عزیز ایران و وفاداران انقلاب اسلامی در جهان را در بهت و اندوه فرو برد و موجبات تألم و تأثر فراوان گردید.

ولایتمداری، کار جهادی و خالصانه، شوق خدمت، تواضع و فروتنی و داشتن نگاه انقلابی از ویژگی‌های بارز آن سید عزیز و عالم وارسته بود و در نهایت شهادت در راه خدمت در شب ولادت حضرت رضا (ع)، پاداش نیّات صادقانه و تلاش‌های شبانه‌روزی او برای خدمتگزاری شد.

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده‌های گرامی و داغدار آنها، از درگاه خداوند منان رحمت واسعه برای شهدای خدمت و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت دارم.

سید پرویز فتاح

برچسب ها: شهادت ، رئیسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار