رئیس پلیس راهور فراجا:

مسیر آیت‌الله رئیسی در صیانت از جان مردم باید ادامه یابد

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: شهید رئیسی دغدغه جدی در حوزه کاهش تلفات و خسارات ناشی از حوادث رانندگی داشت و با همت ایشان جلسه شورایعالی ترافیک بعد از سال‌ها برگزار شد.

سردار سید تیمور حسینی با تسلیت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی و همچنین آیت‌الله آل هاشم و دکتر امیر عبدالهیان و دیگر عزیزان حاضر در بالگرد حامل رئیس جمهوری را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به خدمات رئیس جمهوری در دوران خدمتش در مسئولیت‌های مختلف گفت: آیت‌الله رئیسی چه در دوران خدمت به عنوان رئیس دستگاه قضا و چه در دوران خدمت به عنوان رئیس جمهور همواره منشاء خیر و اقدامات موثر بود. مرحوم آیت‌الله رئیسی در دوران تصدی ریاست قوه‌قضائیه همواره دغدغه جدی در حوزه کاهش تصادفات رانندگی و ایمنی ترافیک داشتند و دستورات بسیار خوبی در حوزه برخورد با تخلفات ارائه کردند.

رئیس پلیس راهور فراجا اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری نیز همین دغدغه را در چهارچوب وظایف قوه مجریه دنبال کردند و پس از سال‌ها جلسه شورایعالی ترافیک را با ریاست خودشان برگزار کردند که در این جلسه تصمیمات بسیار خوبی در حوزه ایمنی‌راه و خودرو اتخاذ شد. همچنین ایشان تاکید جدی بر کاهش شمار جانباختگان حوادث رانندگی داشتند و همواره یکی مواردی که برآن تاکید می‌کردند، تلاش تمام دستگاه‌ها برای کاهش شمار جانباختگان حوادث رانندگی بود.

حسینی با بیان اینکه نگاه و حمایت رئیس جمهور رئیسی موجب قوت قلب پلیس بود، گفت: در موارد بسیاری حمایت ایشان از پلیس راهور سبب شد تا تصمیمات به نفع مردم و در راستای حفظ جان مردم اتخاذ شود. واقعیت این است که با نگاه تخصصی و جدی ایشان اقدامات بسیار خوبی در حوزه ایمنی راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز انجام شد و اعتبارات خوبی نیز در اختیار پلیس راهور قرار گرفت. همچنین آقای رئیسی تاکید زیادی نیز بر ایمنی خودرو‌ها و ارتقاء ایمنی خودرو‌ها داشتند که امیدوارم این موارد همچنان مورد توجه قرار بگیرد.

وی در پایان با بیان اینکه فقدان رئیس جمهور رئیسی ضایعه‌ای جبران ناپذیر است، تصریح کرد: امیدوارم نگاه حمایتی ایشان و برنامه خوبی که در حوزه صیانت از جان مردم در برابر تصادفات رانندگی داشتند، همچنان در کشور ادامه پیدا کرده و ما شاهد تحقق برنامه‌ها و دستورات ایشان در این حوزه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار