آیت الله حسینی بوشهری:

اختلاف در شوراهای اسلامی شهرها به مردم خسارت می‌زند

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه شورا نباید به محل جنگ تبدیل شود، گفت: اگر این اتفاق رقم خورد، بزرگ‌ترین خسارت به مردم می‌رسد.

 آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار جمعی از روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه مبارک کرامت، اظهار کرد: شوراها با تاخیر بیست ساله به جمع انقلاب اسلامی پیوستند.

وی با اشاره به اینکه اینکه برخی از اعضای شورا نمی‌توانند در یک دوره چهار ساله به خدمت خود ادامه دهند و از این مسیر جدا می‌شوند، مطرح کرد: باید از ابتدای فعالیت اعضای شورا برخی محکم‌کاری‌هایی انجام شود تا افرادی که نمی‌توانند در این مسیر بمانند، از ابتدا جدا شوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه نباید اعلام نظرها سلیقه‌ای باشد، عنوان کرد: اعضای شوراها به کف میدان مردم می‌روند و نسبت به مجلس شورای اسلامی دارای درجه بندی هستند.

وی با اشاره به اینکه نظارت لازم بر عملکرد کار شوراها کم است، خاطرنشان کرد: مجلس باید نظارت خود بر شوراها را افزایش دهد تا کار به بهترین شکل انجام شود.

حسینی بوشهری با بیان اینکه شوراها باید به سمت عمران و آبادانی شهرها حرکت کنند، تصریح کرد: مباحث سیاسی در میان اعضای شورا باید کم‌ترین رنگ را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شورا نباید به محل جنگ تبدیل شود، یادآور شد: اگر این اتفاق رقم خورد، بزرگ‌ترین خسارت به مردم می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار