استاندار ایلام خبر داد

رفع ۲ دغدغه جدی مردم ملکشاهی تا چند روز آینده

استاندار ایلام در سفر به شهرستان ملکشاهی گفت: مرحله نخست تصفیه‌خانه آب این شهرستان حداکثر تا پایان خردادماه و بیمارستان ملکشاهی هم حداکثر تا ۴۵ روز آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام اظهار کرد: امروز از سه طرح بیمارستان، تصفیه‌خانه آب ملکشاهی و محل اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان بازدید شد که بیشتر اعتبارات این طرح‌ها در دولت سیزدهم اختصاص یافته است و به زودی به بهره برداری می‌رسند.

وی با ابزار رضایت از پیشرفت فیزیکی طرح تصفیه‌خانه و بیمارستان ملکشاهی، افزود: مرحله نخست تصفیه‌خانه آب حداکثر تا پایان خردادماه و بیمارستان ملکشاهی هم حداکثر تا ۴۵ روز آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان این که طرح تصفیه‌خانه آب ملکشاهی مشکل مالی ندارد، افزود: مرحله نخست این طرح تا پایان خردادماه بهره‌برداری می‌رسد و آب وارد مدار خواهد شد.

استاندار ایلام اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات ماده (۲۳) برای بیمارستان ملکشاهی به عنوان یکی از طرح‌های مهم و مطالبات جدی مردم شهرستان، اخذ و فعال شده است.

بهرام نیا تشریح کرد: پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان رضایت بخش نیست که با هماهنگی‌های انجام شده باید طرح نهضت ملی مسکن شتاب گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.