افتتاح یک واحد تولیدی و ۳ پروژه بهداشتی و درمانی در بابل + فیلم

افتتاح یک واحد تولیدی و سه پروژه بهداشتی و درمانی، ماحصل حضور وزیران صمت و بهداشت به بابل در دور دوم سفر‌های استانی هیئت دولت به مازندران بود.

دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران با اشاره به افتتاح بیمارستان ۲۴۰ تخت‌خوابی کودکان امیرکلا توسط رئیس جمهور، گفت: از خبر‌های خوش دولت به مردم بابل و استان مازندران این است که طی مراسمی وبیناری توسط رئیس محترم جمهور ساختمان جدید بیمارستان کودکان امیرکلا که یکی از تخصصی و فوق تخصصی‌ترین بیمارستان‌های شمال کشور با ۲۴۰ تخت است به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

او افزود: ساختمان جدید بیمارستان کودکان امیرکلا به متراژ ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع در ۶ طبقه قرار است به ساختمان قدیمی این بیمارستان مهم افزوده شود.

دکتر عین‌اللهی گفت: از دیگر افتخارات مهم دولت مردمی سیزدهم رایگان اعلام شدن درمان کودکان زیر ۷ سال است که با مصوبه هیات دولت به عنوان یک حرکت انقلابی صورت پذیرفت و این بیمارستان کودکان امیرکلا هم نه یک پروژه استانی بلکه یک پروژه ملی محسوب می‌شود.

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر یک روزه به بابل پس از بازدید و افتتاح واحد صنعتی تولید کاغذ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مازندران در خصوص توسعه شهرک‌های صنعتی، گفت: اولین اقدام ما برای شهرک‌های صنعتی احیای واحد‌های تولیدی راکد است، جدای این موضوعات زمین در استان مازندران بسیار مرغوب است به همین خاطر می‌بایست حداکثر بهره‌وری را از زمین گرفت در همین راستا بنده پیشنهاد کردم بررسی در این خصوص انجام گیرد تا شاید بتوانیم در طبقات برخی از صنایع را جرایی کنیم.

او افزود: اگر بتوانیم با همکاری بقیه بخش‌های دولت زمین‌هایی که امکان الحاق به شهرک را داراست، به شهرک‌های صنعتی الخصوص در استان مازندران اضافه کنیم می‌توانیم شاهد گامی موثر در توسعه این حوزه باشیم که البته این طرح در دست مطالعات بیشتر است و اگر امکان آن باشد حتما استفاده خواهیم کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار