برگزاری یادواره شهدای ورزشکار مازندران در بهنمیر

یادواره ۱۲۰۰ شهید ورزشکار مازندران و اربعین شهید مدافع امنیت، محسن حسین‌نیا در مصلی نمازجمعه المهدی (عج) بهنمیر برگزار شد.

حجت‌الاسلام ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در یادواره ۱۲۰۰ شهید ورزشکار مازندران و اربعین شهید مدافع امنیت، محسن حسین‌نیا در مصلی نمازجمعه المهدی (عج) بهنمیر، گفت: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهراه بزرگی از عرش تا فرش برای همه مشتاقانی که بخواهند این مسیر را بپیمایند، گشوده است.

او افزود: در این مکتب، انسان‌هایی تربیت شدند که همه دارایی خود را صرف اعتلای اسلام و ایران کردند؛ جوانانی عاشق شهادت که در مکتب اباعبدالحسین (ع) به مقامات عالی و آسمانی دست یافتند.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه ایران اسلامی هر روز قوی‌تر و بالنده‌تر از روز گذشته می‌شود، گفت: تا مدت‌ها طول می‌کشد تا زوایای پنهان عملیات وعده صادق بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی آشکار شود؛ این عملیات ظهور اراده مستضعفان بر علیه جبهه کفر بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه افزود: اگر دیروز در جبهه و خاکریز با دشمن می‌جنگیدیم، امروز نوع جنگ تغییر یافته است. امروز دشمن جنگ را به خیابان‌های ما کشانده و ناموس، غیرت و مردانگی ما را نشانه گرفته است. آن‌ها فساد و فحشا می‌خواهند، حجاب، عفاف و حیا را که میراث گرانبهای شهدای گرانقدر ماست، از بین ببرند.

او پشتبانی از ولایت فقیه، حضور در صحنه و خالی نکردن جبهه اسلام و رعایت عفاف و حجاب را ویژگی مشترک وصیت نامه‌های شهدا اعلام کرد و گفت: نهایت آرزوی همه شهدای این مرز و بوم که پرچم مقدس لااله الا الله بربر قلل مرتفع جهان به اهتزاز درآید و جبهه کفر نابود شود. به خواست خدا این روز و وعده الهی نزدیک است.

در این یادواره که با مداحی مجتبی رمضانی، مداح صاحب نام کشور از کرمان برگزار شد، ابوالفضل خطیبی قهرمان کاپ پارااسکی آسیا مدال طلای خود را به پدر شهید محسن حسین نیا تقدیم کرد.

رونمایی از کتاب زنگی شهید محسن حسین نیا با عنوان شهید مداح، تجلیل از خانواده معظم این شهید و برگزاری نمایشگاه تجسمی شهدا، اجرای حرکات ورزش تکواندو توسط قهرمانان نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این یادواره بود.

حجت‌الاسلام ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، سردار مفخم فرماندهی نیروی انتظامی مازندران، دهقان مدیرکل بازرسی و معاون وزیر ورزش و جوانان، سرهنگ شرفی فرمانده دریابانی مازندران، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران و مسئولان شهرستان بابلسر و شهر بهنمیر در یادواره شهدای ورزشکار مازندران و اربعین شهید مدافع امنیت محسن حسین‌نیا، حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار