وجود ۴۲۶ خیر حقیقی و حقوقی مدرسه ساز در کرمانشاه

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه ۴۲۶ خیر حقیقی و حقوقی مدرسه ساز دارد، گفت : تمام تلاش مجموعه نوسازی مدارس این است بتوانیم مشارکت خیرین را جلب کرده و پاسخگوی اعتماد آنها باشیم.

نظری مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با بیان اینکه به همت خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه از سال ۱۳۹۶ تاکنون ۴۹۰ مدرسه با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان در استان کرمانشاه ساخته شده، گفت : خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه در سال گذشته ۱۰۴ پروژه با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان ساختند.

نظری افزود: امسال برای جذب مشارکت ۱۲۰ میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه برنامه ریزی کرده ایم.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۳۶ مدرسه با ۴۰۰ کلاس درس در دست ساخت داریم، گفت: در حال حاضر در استان مدرسه خشتی و گلی نداریم و مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز هم با تحویل ۱۰۷ مدرسه در دست ساخت در سطح استان، تا مهر ماه به صفر خواهد رسید.

وی افزود: در تلاشیم به سمت جمع آوری مدارس کانکسی با زیر هفت نفر دانش آموز استان برویم.

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۲ تا مهر ماه ۱۴۰۱ که کار اصلاح سیستم‌های گرمایشی در استان به اتمام رسید و با مدارس نفتی خداحافظی کردیم در مجموع ۱۴۰ میلیارد تومان در راستای اصلاح سیستم‌های گرمایشی مدارس در استان هزینه شده، گفت: سال کذشته هم ۲۵ میلیارد تومان برای تعمیر سیستم گرمایشی مدارس در استان هزینه کردیم.

وی اشاره‌ای هم به اجرای طرح شهید عجمیان برای تعمیر جزیی و زیباسازی مدارس داشت و گفت: در گام اول در سال گذشته ۵۲۶ مدرسه تعمیر جزیی و زیباسازی شد و امسال هم در برنامه داریم دو میلیارد تومان برای زیباسازی و تعمیرات جزیی مدارس اختصاص دهیم.

وی یادآور شد: در سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی -با رشد سه برابری نسبت به سال قبل از آن- به امر مدرسه سازی در استان تخصیص داده شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.