اقدام ضربتی پلیس زابل در دستگیری زن و شوهر سارق

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری زن و شوهر سارق با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

 سرهنگ  حمید نوری گفت: در پی گزارشی مبنی بر سرقت لوازم منزل و اماکن خصوصی در یکی از خیابان‌های این شهرستان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرارگرفت.

 وی افزود: تحقیقات اولیه و شبانه روزی ماموران انتظامی مشخص شد عاملان این سرقت‌ها زن و مرد جوانی هستند که با ورود به منازل مسکونی واماکن خصوصی مرتکب این سرقت‌ها می‌شوند.

 این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پس از شناسائی مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شهرستان، با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شده و در اقدامی ضربتی این زوج سارق را دستگیر کردند.

 سرهنگ نوری ادامه داد: زن وشوهر سارق در تحقیقات اولیه پلیس به ۹ فقره سرقت لوازم منزل و اماکن خصوصی اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنها مقداری اموال مسروقه، یک عدد کلت اسباب بازی با روکش فلزی، تعدادی مدارک و تعدادی کلید که از آنها در امر سرقت استفاده می‌شد، کشف گردید.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، ازشهروندان خواست: منازل خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند و حتی الامکان اموال با ارزش خود را در منازل نگهداری نکنند.

برچسب ها: سارق ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار