فصل دوم مجموعه «آقای قاضی شعبه ۱۲۱» اکران شد

بهزاد خلج بازیگر «آقای قاضی» گفت: در کودکی و نوجوانی اصلا تصور نمی‌کردم که بازیگر شوم.

آیین اکران خصوصی فصل دوم مجموعه «آقای قاضی، شعبه ۱۲۱» با حضور عوامل این سریال از جمله سجاد مهرگان کارگردان، بهزاد خلج، سیدحسام الدین حسینی تهیه‌کننده، میثم مهدوی مجری طرح، مهدی رنج‌گری مشاور قضائی، امین میری و… شامگاه ۲۶ اردیبهشت در پردیس ملت برگزار شد.

محمدرضا باقری اجرای این مراسم را بر عهده داشت و با دعوت از عوامل سریال خواست تا چند کلمه‌ای درباره فصل جدید «آقای قاضی» سخن بگویند.

سجاد مهرگان در ابتدای این آیین در سخنانی عنوان کرد: «آقای قاضی» پروژه گرانی نبود و دلیل اینکه این عوامل حرفه‌ای دور هم جمع شدند این بود که کاری رفاقتی را پیش بردند. من و خلج چند سال است که با این نقش زندگی می‌کنیم، این نقش برای ما فراتر از یک سریال دراماتیک است و حس می‌کنیم مردم به ان نیاز داشتند امیدوارم شما هم ببینید.

سیدحسام‌الدین حسینی نیز با تشکر و قدردانی از عوامل تصریح کرد: هنوز هم ضبط ما تا چند شب دیگر ادامه دارد. امیدوارم «آقای قاضی» بتواند راه دسترسی به عدالت را برای ما نزدیک‌تر و ممکن‌تر بکند.

سید محمد هاشمی قائم مقام وزیر ارشاد که مهمان این مراسم بود نیز در سخنانی بیان کرد: ابتدا خداقوت می‌گویم به همه آن‌ها که به شکل‌گیری این سریال کمک کردند. این مجموعه به بهبود زندگی مردم ایران کمک می‌کند بابت ایده اولیه و استمرار این اثر به عوامل خداقوت می‌گویم.

مهدوی مجری طرح نیز بیان کرد: فیلمنامه «آقای قاضی» هم تعداد قسمت‌های زیادی داشت و هم پیچیدگی‌هایی داشت. این پیچیدگی‌ها باعث شد زحمت بچه‌ها هم بیشتر شود.

رنج‌گری در بخشی از این آیین گفت: من توفیق داشتم در فصل یک در جایگاه قاضی و در فصل دوم در مقام وکیل مشورت بدهم.

وی اضافه کرد: پرونده‌هایی داریم که براساس غفلت صورت می‌گیرد و چون به مردم اطلاع رسانی نمی‌شود این اشتباهات تکرار می‌شود و به کثرت می‌رسد.

در ادامه بهزاد خلج در سخنانی عنوان کرد: احمد شفیعی (تهیه کننده فصل اول) دوستی است که در شکل‌گیری «آقای قاضی» خیلی تاثیر داشت. این را هم درباره آقای حسینی (تهیه‌کننده فصل جدید) بگویم که قراردادم با او جرو سهل‌ترین قراردادهای زندگی من بود.

وی همچنین گفت: من زمانی هشت سالم بود و حتی فکر نمی‌کردم بخواهم بازیگر شوم‌. با این حال خاطرم هست آن زمان هر هفته مادرم جمله‌ای به من می‌گفت که اطمینان دارد در صدا و سیما مجری شوم. پدرم هم هفته‌ای یکی دو بار مرا به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌برد و من فیلم می‌دیدم.

خلج در پایان درباره تصویربرداری سریال گفت و بیان کرد: این شب‌ها سخت است و من از ۱۱ شب به بعد بداخلاق می‌شوم و تحمل من در این ساعت سخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار