حضور ۲۵ تیم فوتبال و فوتسال استان اردبیل در لیگ‌های کشور

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: امسال ۲۵ تیم فوتبال و فوتسال استان در لیگ‌های کشور حضور خواهند داشت.

صمد نوتاش در سمینار هم‌اندیشی داوران و نمایندگان برگزاری بازی‌ها و مدیران تیم‌های لیگ برتر و روسای هیئت فوتبال شهرستان‌ها از حضور ۲۵ تیم فوتبال و فوتسال استان در لیگ‌های کشور خبر داد و گفت: از این تعداد یک تیم در لیگ دسته دوم و سه تیم در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور خواهند داشت.
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل افزود: امسال حدود ۵۰۰ مسابقه فوتبال و فوتسال در استان برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقات انجام شده است.
به گفته او، برگزاری این مسابقات نیازمند همکاری و حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان‌ها است تا این مسابقات به صورت منظم بر گزار شود.
نوتاش بیان کرد: مسابقات فوتبال لیگ برتر استان هم آغاز می‌شود و برنامه و زمان‌بندی این مسابقات اعلام شده است.
او افزود: داوران استان از بهترین داوران کشور هستند که در مسابقات کشوری هم حضور دارند و شاهد رشد وپیشرفت داوری فوتبال و فوتسال استان هستیم.
پهناور، مدیرکل ورزش و جوانان استان از حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران برای تیم داری در استان خبرداد و گفت: زمین چمن‌های فوتبال هم با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و همکاری هیئت‌های فوتبال شهرستان‌ها و جذب سرمایه‌گذار به نام هیئت‌ها راه‌اندازی می‌شود.
او بر تکمیل و توسعه زیرساخت‌های رشته ورزشی فوتبال و فوتسال در استان تاکید کرد و افزود: استاندارسازی باشگاه هم باید اولویت باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: تعامل بسیار خوبی بین اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال استان وجود دارد و از تمام برنامه‌های هدفمند هیئت استان برای رشد و توسعه فوتبال استان حمایت می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.