کاروان زیر سایه خورشید در جنوب استان کرمان حضور یافتند

کاروان خدام رضوی زیر سایه خورشید حامل پرچم گنبد حرم امام رضا (ع) با حضور در شهرستان کهنوج حال و هوای ویژه‌ای به این شهرستان بخشیده اند.

 همزمان با دهه چهار کاروان خدام رضوی زیر سایه خورشیدحامل پرچم گنبد حرم امام رضا (ع) در نقاط مختلف استان کرمان به ویژه روستا‌های دورافتاده مناطق محروم حضور یافتند؛ کاروان‌هایی که با خود عطر آستان مقدس و ملکوتی امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به ارمغان آورده‌اند.

کاروان خدام حرم مطهر رضوی برای شرکت در برنامه‌های هفدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان کرمان از روز جمعه اول ذی‌القعده همزمان با ولادت کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت به استان کرمان وارد شدند و با حضور در همه شهر‌ها و روستا‌ها حتی دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین نقاط استان و حال و هوای مردم کرمان را امام رضایی کردند.
این کاروان امروز با حضور در شهر ستان کهنوج حال و هوای ویژه‌ای به این شهرستان جنوبی استان کرمان بخشید؛ توزیع بسته‌های تبرکی نمک و نبات حرم امام رضا (ع) و قرائت صلوات خاصه امام هشتم بخشی از برنامه‌های معنوی این کاروان است که حامل پرچم گنبد منور امام رضا (ع) نیز هستند.

جشن محوری زیر سایه خورشید جمعه ۲۸ اردیبهشت جاری ساعت ۱۹ با حضور خدام رضوی در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.