شهروند خبرنگار تهران؛

متقاضیان وام ودیعه مسکن همچنان در پیچ و خم شرایط سخت بانکی

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از شرایط سخت در برخی از بانک‌ها برای پرداخت وام ودیعه مسکن گلایه کرد.

جهت رفاه مستاجران و کمک هزینه رهن منزل مسکونی برای متقاضیان وام ودیعه مسکن در نظر گرفته شده است تا بخشی از مشکلات هزینه رهن منزل مسکونی را برطرف کنند.

یکی از متقاضیان در شهر تهران برای دریافت وام ودیعه مسکن به برخی از بانک‌ها مراجعه کرده است و با شرایط سخت بانکی مواجه شده است به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام وقت بخیر، بنده برای وام ودیعه مسکن درخواست دادم، اما شرایط به حدی سخت بود موفق به دریافت وام نشدم. ۲ نفر ضامن با نامه کسر از حقوق یکی از شرایط بانک‌ها بود انقدر در بین انجام کار‌های اداری دریافت وام ایرادات گرفته می‌شود وام گیرنده با مشکلاتی مواجه می‌شود. یکی دیگر از شرایطی که با آن در بانک‌ها مواجه شدم درخواست ضامن و یک فقره چک هر ضامن و خود فرد وام گیرنده نیز باید چک داشته باشد و حتما کارمند باشد.
وام میخواهم بگیرم تا بتوانم قرارداد اجاره مسکنم را تمدید کنم.  خواهش میکنم از مسئولان نظارت داشته باشند سلیقه بانک‌ها و کارمند بانک باهم فرق دارد ما بیشتر از دو ضامن نشنیده ایم، اما یکی از کارمندان در یکی دیگر از بانک‌ها گفت ۳ نفر ضامن می‌خواهند یا ۳ فقره چک می‌خواهند. یا حتی با در بانک‌های دیگر گفته شد اصلا وام نمی‌دهیم.
بنده به بانک‌هایی مانند ملی و پاسارگاد در شهر تهران مراجعه کردم و با چنین مشکلاتی مواجه شدم خواهش میکنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار