همه ادارات و بانک ها برای تحقق شعار سال تلاش مضاعف داشته باشند

فرماندار شادگان گفت: همه ادارات و بانک‌ها برای تحقق شعار سال تلاش مضاعف داشته باشند و حوزه اقتصادی در شهرستان بیش از پیش فعال گردد.

جمال صالح زاده فرماندار شادگان گفت: براساس گزارش ارائه شده بانک‌های شهرستان با ادارات  بهزیستی  ، بنیاد مسکن ، کمیته امداد، ، صنعت معدن در زمینه پرداخت تسهیلات همکاری خوبی داشته اند که شایسته تقدیر است.

او با اشاره به  اهتمام  خنفری منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی  برای رفع  مشکلات شهرستان، افزود: انتظار داریم بانک های شهرستان با تعامل  از این ظرفیت و همدلی بوجود آمده بین مدیران  استفاده کنند.

فرماندار شادگان گفت : با توجه به اهمیت اشتغال شهرستان بانک ها نسبت به ارائه راهکارهای لازم  برای  افزایش جذب سهمیه وام های حمایتی و اشتغالزایی و رونق بخشیدن به حوزه اشتغال و نیز راهکارهای رفع موانع و حل مشکلات را  به فرمانداری اعلام کنند.

صالح زاده بر لزوم  تحقق  شعار امسال که رهبر معظم انقلاب به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده اند ،اشاره کرد و گفت: لازم است همه ادارات و بانک ها برای تحقق شعار سال تلاش مضاعف داشته باشند.

به گفته او با این هم افزایی که در مجموعه ادارات شهرستان وجود دارد و تاکیدات منتخب مردم در سال جدید انتظار داریم  حوزه اقتصادی شادگان بیش از پیش فعال میشود.

خنفری منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به پایین بودن متوسط عملکرد پرداخت تسهیلات بانک های شهرستان، گفت: بانک های شادگان نسبت به جذب حداکثری منابع برای پرداخت تسهیلات بخصوص در بخش مسکن، ازدواج و طرح های اشتغالزایی اهتمام کنند.

او می‌گوید: در کنار مجموعه شورای اداری با محوریت فرمانداری شادگان پیگیر توسعه اقتصادی شهرستان در همه بخش ها هستیم.

در این جلسه روسای بانکهای شهرستان شادگان به بیان مسائل و مشکلات و ارائه گزارش دستگاه های تابعه خود پرداختند.

برچسب ها: شورای اداری ، بانک ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.