۳ کیلوگرم مخدر شیشه از هندوانه‌های اهدایی به زندان اصفهان کشف شد

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: سه کیلوگرم شیشه از سه تن هندوانه اهدایی در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان کشف شد.

بنابر اعلام  پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: یکی از زندانیان اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان که در مرخصی بوده است، نسبت به اهدای حدود سه تن هندوانه برای مصرف زندانیان اقدام و آن را وارد اردوگاه می‌کند.

سردار رضا بنی اسدی‌فر  افزود: در زمان تخلیه بار هندوانه اهدایی در انبار اردوگاه و حین بازرسی توسط کارکنان یگان حفاظت زندان، به یکی از هندوانه‌ها مشکوک، پس از بررسی دقیق‌تر، متوجه برش انتهایی هندوانه به صورت دایره‌ای و اثرات چسب در آن قسمت موجب می‌شوند و نسبت به باز کردن هندوانه اقدام کنند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تصریح کرد: بعد از شکافتن این هندوانه از داخل آن مقدار سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد؛ دقت عوامل یگان حفاظت در زمان تخلیه بار و هوشیاری آنان و سپس بررسی کامل بار اهدایی و خودروی حامل، از اقدامات صورت گرفته بعدی بود.

سردار بنی اسدی‌فر با بیان اینکه راننده کامیون به اتهام اقدام به وارد کردن مواد مخدر به داخل زندان دستگیر شد، افزود: متهم اصلی نیز پس از کسب دستور قضائی در مخفیگاه خود شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

منبع: ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.