سرانه مصرف آب در ایران دو برابر استاندارد جهانی است

فرماندار شهرستان تبریز گفت: براساس آمار‌های ارائه شده مصرف آب در کشور ما نزدیک به دوبرابر استاندار‌های جهانی است که با الگو‌های اسلامی ما هم متضاد است.

فاتح  در دومین جلسه شورای اداری گفت:کار گروه ویژه آب در شهرستان تبریز با هدف جلوگیری از بروز تنش آبی در زمان پیک مصرف و بررسی موازنه تولید و مصرف آب تشکیل شده است.

وی با اشاره به برگزاری موفق جشنواره و نمایشگاه روستابازار بخش‌های مرکزی، باسمنج و خسروشاه در قلب تبریز در پارک باغشمال ارتش افزود:این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز با هدف معرفی محصولات، آداب و رسوم، لباس و تولیدات کشاورزی روستایی با بازدید هزاران نفر از شهروندان تبریزی برگزار شد.

وی با اعلام اینکه در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۲ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکوگفت: اعتبار نامه این دو نماینده صادر شده و اعتبار نامه برگزیدگان مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت تا ۱۰ روز آینده صادر خواهد شد.

در جلسه شورای ادارای از مهندس کیانوش نمایان برنده جایزه نوبل ایرانی فناور برتر کشور، طرح برگزیده معاونت علمی ریاست جمهوری به همراه ۴ ثبت اختراع و آقای مهندس میثم صادقی شاغل در ادره برق تبریز به عنوان نخبه و منتخب ملی حوزه کار و تولید تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.