برگزاری جشن عبادت دختران دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد در زرند

همزمان با دهه کرامت، جشن تکلیف ۷۵ دانش آموز دختر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرند در تالار فرهنگیان برگزار شد.

زمانی رئیس کمیته امداد امام خمینی زرند در این مراسم معنوی که با حضور دهقان مسئول امور فرهنگی کمیته امداد استان، زمانی رئیس کمیته امداد زرند، عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام سلطانی مسئول ستاد زکات زرند برگزار شد،  جشن تکلیف را آغازی شیرین برای عبادت و بندگی دانست و گفت: جشن تکلیف، جشن شکرگزاری آغازی برای بندگی خداوند متعال و عمل به دستورات الهی و دینی است.

دهقان مسئول فرهنگی کمیته امداد استان هم با تبریک دهه کرامت و جشن عبادت دانش آموزان تحت پوشش این نهاد گفت: جشن تکلیف یعنی اینکه ما با رسیدن به این سن، وظایفی را در پیشگاه پروردگار در مقابل این همه نعمت‌هایی که به ما داده است داریم؛ که با رسیدن به سن تکلیف وظایف خود را انجام دهیم.

حجت‌الاسلام سلطانی مسئول ستاد زکات کمیته امداد امام زرند هم در حاشیه این مراسم گفت: دانش آموزان نومکلف باید قدر دوران زندگی خود را بدانند و جشن تکلیف وظایفشان را زیاد می‌کند و این این وظایف، یک محافظ برای گوهر وجودی آنهاست.
 
وی با بیان اینکه دانش آموزان مکلف دارای یک ذات پاک هستند، از آن ها خواست، این ذات پاک را با خواندن نماز، رعایت کامل حجاب و ادا کردن روزه در ماه مبارک رمضان برای همیشه حفظ کنند.

این مراسم همراه با ورود پرچم مقدس حرم مطهر امام رصا (ع) و اجرای چند برنامه متنوع فرهنگی و هنری همراه بود و دانش آموزان این روز به یاد ماندنی را جشن گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار