نتیجه مطلوب و رضایت بخش پایداری آب تاسیسات در گتوند

رئیس اداره آبفای گتوند از نتیجه مطلوب و رضایت بخش پایداری آب تاسیسات ( آب شرب ) در بیشتر مناطق گتوند با استفاده از ظرفیت مجموعه آبفای خبر داد.

رستم عبدالله پور رئیس اداره آبفا گتوند گفت: در پایداری آب شرب تاسیسات در اکثر روستاها و شهرهای شهرستان گتوند با افت فشار شبکه مواجه بودیم، که با همکاری پرسنل آن را به حداقل رساندیم، تا جایی که فقط در بخشی از روستای دهلران و دو خیابان از روستای شهید محمدی در یک مقطع و ساعات مشخصی در پیک مصرف افت فشار داشته باشیم.

به گفته او با تلاش مجموعه آبفا، شکستگی‌ها را در سطح شهرها و روستاهای منطقه تا حدودی برطرف و به حداقل رساندیم، در تاسیسات‌ها نیز کار زیادی صورت گرفت، تا از هدر رفت آب حاصل از شکستگی‌ها و افت فشار شبکه  جلوگیری نماییم، و این در صورتی است که پایداری آب نسبت به زمان مشابه سال قبل به نتیجه مطلوب و رضایتمندی رسیده است.

او می گوید: تعداد زیادی از خطوط انتقال آب شرب روستاهای عقیلی، چغامله و دیگر مناطق نیز شکسته بودند، که با استفاده از ظرفیت اداره آبفا آنها را تعمیر و به پایداری شبکه های آب شرب کمک شایانی نمودیم، و تعمیر خطوط انتقال را فقط به یک عدد باقی مانده رسانده ایم.

عبدالله پور گفت: زمانی که اینجانب شروع به کار نمودم ماشین آلات اداره وضعیت مطلوب و مناسبی نداشتند، تا حدود زیادی تجهیزات و ماشین آلات را راه اندازی و تجهیزات جدیدی نیز خریداری و به تجهیزات اداره اضافه نمودیم.

برچسب ها: آب شرب ، تامین آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.