ملوان بندر انزلی به دنبال هت‌تریک در اصفهان

تیم‌های فوتبال سپاهان و ملوان بندر انزلی عصر فردا در رقابت‌های جام حذفی کشور در اصفهان به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی ساعت ۱۹:۳۰ فردا (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه) در حساس‌ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

با توجه به اینکه این ۲ تیم شانس کسب قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر را ندارند، تلاش می‌کنند با کسب پیروزی در این بازی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده و شانس خود را برای قهرمانی در این مسابقات افزایش دهند.

ملوان در این بازی به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی خود در اصفهان است و در مقابل تیم سپاهان نیز به فکر انتقام و جبران شکست‌های قبلی خود است.

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در دور برگشت از رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر کشور در اصفهان مقابل تیم سپاهان به برتری رسید. 

ملوانان در دیدار رفت رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر نیز در اصفهان برابر این تیم به برتری رسیدند و به همین دلیل این تیم مترصد کسب سومین پیروزی متوالی خود مقابل سپاهان در اصفهان است تا در کسب پیروزی بازی‌های خارج از خانه خود مقابل سپاهان، هت‌تریک کند.

اما سپاهانی‌ها که در ۲ بازی متوالی خانگی خود مقابل ملوان متحمل شکست شدند، مترصد پیروزی برابر این تیم در رقابت‌های جام حذفی کشور هستند تا با برتری در این بازی و صعود به مرحله نیمه نهایی، انتقام ۲ شکست خانگی خود را از این تیم بگیرند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.