کشف ۱۳ فقره سرقت کابل‌های برق در تبریز

 رئیس پلیس آگاهی  آذربایجان شرقی از دستگیری ۲متهم سابقه‌دار و کشف ۱۳ فقره سرقت کابل‌های برق در شهرستان تبریز خبر داد.

سرهنگ سلطانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های برق در شهرستان تبریز و بروز ضرر‌های جبران ناپذیر ناشی از تخریب شبکه و اخلال در امر خدمات رسانی به مشترکین رسیدگی به موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی  با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی ۲متهم سابقه‌دار و حرفه‌ای شدند افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات منسجم هر ۲ متهم را دستگیر و مقادیری  اموال مسروقه، آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت را از خودروی مورد استفاده ایشان کشف و به پلیس آگاهی استان دلالت دادند.

وی ادامه داد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه بزه بودند ولی در بازجویی‌های صورت گرفته با توجه به ارائه مدارک و دلایل مستند مستدل به ناچار لب به اعتراف گشوده و ضمن معرفی مالخر به ۱۳ فقره سرقت سیم کابل اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی در پایان با بیان متهمان به همراه پرونده جهت دادرسی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار قضایی متناسب روانه زندان شدند از شهروندان خواست ضمن هوشیاری در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.