تاکید فرمانده سپاه قم بر مهارت آموزی سربازان

فرمانده سپاه استان قم گفت:زمینه مهارت آموزی برای سربازان را باید به‌طور واقعی گسترش دهیم.

 نشست هماهنگی و هم‌اندیشی با موضوع مهارت افزایی و اشتغال سربازان وظیفه با حضور فرمانده و جانشین سپاه استان قم، مسئولان و نمایندگان اداره کل فنی و حرفه‌ای، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان فناوری و اطلاعات و ارتباطات، سازمان ورزش و جوانان، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و مسئولین رده‌های مختلف سپاه برگزار شد.

در این نشست سردار محمدرضا موحد گفت: باید محیط واقعی کار را برای مهارت آموزی سربازان گسترش دهیم، زیرا ماندگاری و تاثیر یادگیری آن بیشتر است.

وی افزود: دنیای آینده متعلق به دنیای فناوری اطلاعات است و باید نسبت به رشته‌های آی تی اهتمام ویژه‌ای شود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) با بیان اینکه خروجی آموزش‌ها و آزمون‌ها باید منجر به اشتغال شود ابراز داشت: سربازان آموزش دیده بعد از مهارت آموزی و دریافت مدرک بر اساس حرفه و مهارتی که آموخته‌اند باید تسهیلات دریافت کنند تا بتوانند برای خود کسب و کار راه‌اندازی کنند.

سردار موحد تصریح کرد: این فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی است که باید به این سمت حرکت کنیم، ما هر جا که فرمان حضرت آقا را خوب گوش کردیم پیروز شدیم، یکی از دلایل موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب الله لبنان گوش دادن و اجرا کردن فرمان‌های ایشان است.

وی با اشاره به عملیات غرور آفرین «وعده صادق» سپاه پاسداران بیان کرد: تصمیمی که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عملیات وعده صادق گرفتند، تصمیم بزرگی بود که هر شخصی توانایی گرفتن این تصمیم را ندارد مگر کسی که دل خدایی و دریایی داشته باشد، چون اسرائیل قلب سیاسی و رگ حیات آمریکا است.

در این نشست ضمن ارزیابی آخرین وضعیت آموزش‌های مهارتی ویژه سربازان، نقاط ضعف و قوت و مشکلات موجود در برنامه مهارت آموزی سربازان در سال ۱۴۰۲ بررسی و برنامه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار