انعقاد تفاهم نامه استانداری قزوین و معاونت علمی ریاست جمهوری

استاندار قزوین گفت: در پی سفر معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به استان قزوین، تفاهم نامه همکاری استانداری قزوین و معاونت علمی ریاست جمهوری منعقد خواهد شد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دانش بنیان استان قزوین گفت: استان قزوین جزو استان‌های پیشرو در اقتصاد دانش بنیان است و در سال ۱۴۰۲ به عنوان استان نخست کشور در این حوزه انتخاب شده است.

وی افزود: سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور فرصت مناسبی است تا وضعیت دانش بنیان استان را هر چه بیشتر بهبود داد و در همین راستا تفاهم نامه‌ای فی ما بین استانداری قزوین و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منعقد خواهد شد.

اعلایی گفت: با انعقاد این تفاهم نامه اختیارات و امکانات استان قزوین در زمینه دانش بنیان افزایش پیدا خواهد کرد و شقوق مختلف دانش بنیان در استان قزوین ساری و جاری خواهد شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: حمایت مجموعه مدیریتی استان و فراهم کردن بستر رشد منجر به کسب رتبه نخست شده است و این حمایت‌ها در ادامه مسیر بیشتر خواهد شد تا این جایگاه حفظ شود و خدمات بیشتری از موضوعات دانش بنیان در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار