۱۵۰ تیرانداز مستعد شناسایی شدند

رئیس هیأت تیراندازی با کمان خراسان جنوبی گفت: با برگزاری همایش استعدادیابی تیراندازی با کمان در بیرجند، ۱۵۰ تیرانداز مستعد دانش آموز شناسایی شدند.

نوروزپور رئیس هیأت تیراندازی با کمان خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح استعدادیابی تیراندازی با کمان در شهرستان بیرجند ۱۵۰ دانش آموز دختر و پسر مستعد، شناسایی شدند.

او افزود: همایش بزرگ استعدادیابی تیراندازی با کمان به مدت یک هفته در بین ۵۲ مدرسه منتخب شهرستان بیرجند و در مقطع دوره دوم دبستان، متوسطه دوره اول و پایه‌های چهارم، پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم برگزار شد.

نوروزپور بیان کرد: در مجموع برای هشت هزار دانش‌آموز از طریق مدارس دعوتنامه ارسال شده که ۸۰۰ نفر دعوت هیأت تیراندازی با کمان را پذیرفتند و در زمان و مکان اعلامی حضور پیدا کردند.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان خراسان جنوبی ادامه داد: این دانش آموزان زیر نظر مربیان استعدادیاب استان مورد بررسی قرار گرفتند و از این تعداد ۱۵۰ نفر به عنوان استعداد ویژه شناسایی و به خانواده‌های آنها اطلاع‌رسانی شد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به استقبال بی نظیر دانش آموزان دختر از رشته تیراندازی با کمان اظهار کرد: از مجموع دانش‌آموزانی که در این رشته مستعد شناسایی شدند ۶۰ دختر و مابقی پسر بودند.

نوروزپور تصریح کرد: اختتامیه طرح استعدادیابی رشته تیراندازی با کمان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره آموزش و پرورش بیرجند روز گذشته برگزار و به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان خراسان جنوبی گفت: هدف از برگزاری این طرح معرفی هر چه بیشتر رشته تیراندازی با کمان در بین خانواده‌ها و دانش آموزان، معرفی ظرفیت‌ها و ظرفیت‌های هیأت استان و پشتوانه سازی برای قهرمانان استان در رشته تیراندازی با کمان است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.