رفع چالش ۲۴ بنگاه اقتصادی در فارس

در پانصد و هفتاد و هشتمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس، چالش‌های ۲۴ بنگاه اقتصادی این استان مطرح و مرتفع شد.

پانصد و هفتاد و هشتمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

در این نشست ۲۴ پرونده و چالش بنگاه‌های اقتصادی استان مطرح شد و با هدف جهش تولید و رفع موانع تولید و برداشتن گام‌های بلند در توسعه اقتصادی استان و اجرای طرح‌های ملی در استان، تصمیمات و رویکرد‌های لازم در راستای بهبود فضای کسب و کار، افزایش بهروری و تسهیل فرآیند‌های تولید و صنعت اتخاذ شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این نشست گفت: این جلسه در راستای وظایف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بررسی مشکلات ۲۱ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و رفع موانع و مشکلات از ۳ بنگاه با زمینه فعالیت تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع فلزی، لبنیات، پرورش قارچ و... همچنین موضوعات معرفی به شورای تامین، تعرفه نظارت فنی، بدهی مالیاتی با ارایه نظرات کارشناسی مورد گفت‌وگوی کارشناسی قرار گرفت و مصوبات لازم تصویب شد.

حمیدرضا ایزدی با اشاره به شعار سال گفت: هدف از برگزاری جلسات متعدد و مستمر اقتصادی در استان و شهرستان‌ها این است که بتوانیم ضمن بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های بالقوه، با هم‌افزایی و همدلی در دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی شاهد روند امیدآفرینی در حوزه تولید، صنعت و اقتصاد استان پهناور فارس باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار