مددیاری کمیته امداد به ۲ هزار و۵۵۷ مددجوی خانه به دوش نیازمند خراسان‌جنوبی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی‌(ره) خراسان جنوبی گفت: ۲ هزار و۵۵۷مددجوی اجاره‌نشین این نهاد از حمایت‌های پرداخت اجاره و کمک هزینه ودیعه مسکن بهره‌مند شدند.

حسینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: به منظور کاهش نگرانی‌ها و کمک به رفع مشکلات مسکن مددجویان تحت حمایت امداد، از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۳ میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان بلاعوض در قالب اجاره‌بها به ۲۰۱۸ خانوار مددجو پرداخت شده است.

وی افزود: در همین راستا به ۵۳۹ خانواده مددجو تسهیلات ودیعه مسکن به صورت قرض الحسنه از محل اعتبارات منابع بانکی به مبلغ ۲۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

حسینی ادامه داد: یکی از نیاز‌های مهم خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، داشتن مسکن مناسب است تا بستر زندگی آرام برای خانواده مددجو تأمین شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان در ادامه با تاکید بر اینکه وضعیت تأمین هزینه‌های ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان یکی از اولویت‌های این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانواده‌هاست، بیان کرد: هرساله تعدادی از مددجویان با بهره‌مندی از حمایت خیران و نیکوکاران و با ارائه بسته‌های حمایتی کمیته امداد، صاحب خانه شده و یکی از دغدغه‌های اساسی آنها برطرف می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.