توجه به اصول پدافندی به عنوان یک اصل در کنار وظایف ذاتی مدیران

معاون سیاسی  فرماندار  دشت آزادگان گفت: مدیران  ادارات، رعایت اصول پدافندی را به عنوان یک اصل در کنار وظایف ذاتی خود در دستور کار قرار دهند.

عباس  شوهانی  معاون سیاسی  اجتماعی  فرماندار دشت آزادگان  گفت: آشکار بودن تهدیدات دشمن اهمیت پدافند غیرعامل را  چندین برابر سال های گذشته نموده است.

او می‌گوید: پدافند غیرعامل زمینه ساز مصونیت بخشی، تقویت، و ارتقا قدرت درونی برای مقابله با خطرات و تهدیدات  است.

به گفته او امروز در شرایطی هستیم که با توجه به تهدیدات دشمن در حوزه های مختلف، رعایت اصول پدافند غیرعامل، یک اصل حیاتی برای کشور است لذا هدف از تشکیل شورای پدافند غیر  عامل در شهرستان ها : کاهش آسیب پذیریها ،افزایش بازدارندگی و تسهیل مدیریت بحران در مواجهه با تهدیدات و حوادث می باشد .

شوهانی توجه به آموزش و نهادینه کردن مفاهیم پدافند غیر عامل را در جامعه لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: استقرار پایگاه آتش  نشانی در  مناطق  حساس  شهرستان ، اکیپ های نجات قریق با  توجه به فصل  گرما در  مناطق  پرخطر   رودخانه، لینک شدن سیستم های  بی سیم  و  ….. از موارد  مورد  تاکید ما در زمینه پدافندی  می  باشد و  در  آخر  امیدواریم در سایه توجه مسئولان به پدافند غیر عامل و ارتقای سطح آگاهی مردم شاهد کاهش خسارت های مالی و جانی در زمان بروز بحران باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.