مجموعه گردشگری دربند سرعین آماده بهره‌برداری شد

فرماندار شهرستان سرعین گفت: مجموعه گردشگری دربند سرعین اوایل خردادماه بهره‌برداری می‌شود.

باقر باقرزاده گفت: در منطقه دربند سرعین پل معلق شیشه‌ای سه طبقه در حال احداث است که برای دسترسی به این منطقه نمونه گردشگری، احداث ۲ راه جداگانه برنامه‌ریزی شده تا تردد ایمنی را در این مسیر شاهد باشیم.
فرماندار سرعین افزود: با توجه به اتصال روستا‌های اوجور و لاتران به این منطقه گردشگری و پل معلق، سعی شده در ۲ ضلع غربی و شرقی مسیر دسترسی ایمن و جداگانه آماده شود تا گردشگران به راحتی بتوانند در این منطقه تردد کنند.
او همچنین از تسریع در اجرای طرح‌های گردشگری در سرعین در آستانه فصل تابستان خبر داد و گفت: با شروع فصل کاری و در آستانه ورود گردشگران فعالیت‌های عمران شهری، روستایی در این شهرستان گردشگرپذیر سرعت گرفته است.
فرماندار سرعین به احداث پل کمربندی شهر سرعین برای تعدیل بار ترافیکی داخل شهر اشاره کرد و افزود: با بهره‌برداری از این پل و تکمیل رینگ کمربندی، امیدواریم تردد کم حجمی را در داخل شهر شاهد باشیم و بتوانیم ترافیک هسته مرکزی شهر را به ویژه در فصل گردشگری به این نقطه منتقل کنیم.
او با قدردانی از همراهی استاندار و نمایندگان استان در اجرایی شدن این طرح از اواخر سال گذشته گفت: در اجرای این طرح اختصاص منابع لازم از ردیف‌های ملی ضروری است که با پیگیری نمایندگان استان انتظار می‌رود مشکل اعتباری این طرح برطرف شود.
باقرزاده از احداث ۲ پیست اسکی آلوارس و اوجور برای جذب گردشگران به ویژه در فصول غیر پیک خبر داد و افزود: در کنار این طرح‌ها از سایر ظرفیت‌ها به ویژه برگزاری جشنواره‌های گردشگری استفاده خواهیم کرد تا مدت ماندگاری مسافران در سرعین افزایش یابد.
فرماندار سرعین همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره زمستانی در سرعین گفت: پنج میلیارد ریال از ردیف اعتبارات شهرستان برای برگزاری جشنواره زمستانی سرعین اختصاص می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار