فرماندار زرند:

پیشکسوتان جهاد و شهادت میدان دار عرصه فرهنگی باشند

فرماندار زرند در دیدار با پیشکسوتان جهاد و شهادت از آن ها خواست، میدان دار عرصه فرهنگی باشند.

 جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان زرند به اتفاق سرهنگ محمد کارگر فرمانده سپاه با حضور در فرمانداری با سید رضا حسینی نژاد فرماندار و عبدالحسین همتی منتخب مردم زرند و کوهبنان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

فرماندار زرند در این نشست با اشاره به نقش اثرگذار و کلیدی پیشکسوتان جهاد و شهادت و نیرو‌های انقلابی در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی، تاکید کرد: در حوزه‌هایی همچون فرهنگی و اجتماعی که یکی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب نیز هست، نیاز به استفاده از ظرفیت و تجربه پیشکسوتان جهاد و شهادت داریم.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان خوب می‌دانند از فردای پیروزی انقلاب اسلامی هر جا روحیه جهادی و بسیجی به‌کار گرفته شد، در پی آن موفقیت و سربلندی به همراه بود، اظهار داشت: امروز شما همچون گذشته باید امید مردم ایران و به خصوص نسل نوجوان و جوان باشید.

عبدالحسین همتی منتخب مردم زرند و کوهبنان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها و سلایق به ویژه ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت برای پیشبرد اهداف گفت: حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران با نگاه خاص پیگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار