بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم

نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی با حضور جمعی از اساتید و هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم افتتاح شد.

نمایشگاه خوشنویسی "مشق همدلی" با حضور اکبر زارعی مدیركل امور اتباع و مهاجرين خارجی استانداری قم و جمعی از اساتید و هنرمندان افغانستانی و ایرانی استان قم در نگارستان اشراق افتتاح شد.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم گفت: افزایش برگزاری رویدادهای هنری با هدف بیان اشتراکات فرهنگی ملت های مسلمان در سال ۱۴۰۳/ هنر، زبان بی بدیل در انتقال فرهنگ و هنر بین جوامع اسلامی است 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم علی اکبر زارعی با حضور در نگارستان اشراق قم نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی که با حضور جمعی از اساتید و هنرمندان افغانستانی و ایرانی استان قم برگزار گردید را افتتاح کرد.

زارعی با اشاره به برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی کرامت مهاجرین در سال ۱۴۰۲ گفت:  برنامه ریزی برگزاری جشنواره های فیلم کوتاه و داستان نویسی کودکان و نوجوانان ویژه مهاجرین استان قم در سال ۱۴۰۳ صورت گرفته است.

وی با اشاره همدلی بین اقوام و ملت های اسلامی مقیم در جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد زبان هنر خصوصا خوشنویسی منشأ ظهور و بروز اشتراکات فرهنگی ملل است.
زارعی با اشاره به وجود ظرفیت های ارزشمند هنری بین مهاجرین گفت اداره کل امور اتباع استان حامی هنرمندان و نخبگان فرهنگی مهاجر در سطح استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.