حضور شمس آذر در لیگ برتر منجر به افزایش نشاط اجتماعی شد

استاندار قزوین گفت: شمس آذر علاوه بر ایجاد شور و نشاط، منجر به شناساندن ظرفیت‌های استان و ایجاد ظرفیت برای کشور شد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی استان قزوین گفت: امسال، سال پر خیر و برکتی برای ورزش استان بود و قزوین در ورزش‌های قهرمانی، توسعه ورزش، ایجاد زیرساخت و ظرفیت سازی برای ورزش همگانی اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.

وی افزود: جا دارد از مردم خوب استان به دلیل حمایت از ورزش تشکر ویژه‌ای داشته باشیم، حضور مردم در مسابقاتی از جمله لیگ برتر کشتی و حمایت از تیم تاکستان و سایر مسابقات اقدام ویژه و جذابی بود، در کنار تمامی اینها حمایت و حضور مردم در مسابقات شمس آذر بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود و توانسته منجر به ایجاد نشاط در سطح استان شود.

اعلایی با بیان اینکه حضور شمس آذر در مسابقات لیگ برتر یکی از اتفاقات ویژه سال ۱۴٠۲ بود، اضافه کرد: تیم شمس آذر علاوه بر ایجاد شور و نشاط، منجر به شناساندن ظرفیت‌های استان و ایجاد ظرفیت برای کشور برای توسعه مجموعه‌های ورزشی غیر مرتبط با دولت و بخش خصوصی شد که این موضوع هم نیازمند قدردانی و تقدیر است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به طرح آمایش ورزش استان قزوین ادامه داد: یکی از عمده‌ترین مسائل کشور مسئله عدم بهره وری در تمامی حوزه‌ها است و یکی از موضوعات مهم در زمینه عدم بهره وری عدم توجه به آمایش است، موضوعی که باید در تمامی حوزه‌ها از جمله ورزش در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: عدالت با بررسی نیاز‌های آمایشی تحقق پیدا می‌کند و طرح آمایش می‌تواند اطلاعات آماری مناسبی را در حوزه میزان امکانات و کمبود آن در بخش‌های مختلف ارایه دهد و برنامه ریزی را برای توسعه ورزش فراهم نماید.

اعلایی گفت: در حوزه موضوعات آمایشی استعداد یابی هم از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه خیلی از استعداد‌ها به دلیل نقص در این حوزه کشف و شکوفا نمی‌شوند و اگر در این حوزه قدم برداریم بهره وری افزایش پیدا خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.