اجرای برنامه روز بدون کیف در مدارس خراسان جنوبی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اولین مرحله از برنامه روز بدون کیف در مدارس استان اجرا شد.

حسنی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ساختن خاطره‌هایی شاد و ماندگار برای بیش از ۱۰۸ هزار دانش آموز دختر و پسر دوره‌های اول و دوم  ابتدایی در اولین مرحله از اجرای پویش تربیت دلپذیر و روز بدون کیف خبر داد و گفت: دانش‌آموزان دختر و پسر دوره‌های اول و دوم  ابتدایی استان، امروز در روز بدون کیف به جای مطالعه کتب درسی به فعالیت‌های مهارتی دیگر پرداختند.

او با بیان این که دانش آموزان بهارستان علم و ادب در پویش تربیت دلپذیر، با انجام کار‌های عادی روزانه، خاطره‌ای به‌یادماندنی همراه با دوستان و معلمان  برای آن‌ها به جای ماند، افزود: سند تحول به دنبال تربیت انسان سالم و عالم است چرا که انسانیت، بر عالمیت وی ارجحیت دارد.

حسنی با اشاره به نقش منش انسانی در سعادت و شقاوت عالم، تصریح کرد: چه بسا عالمانی در طول تاریخ بوده و هستند که به واسطه فقر انسانیت و برخورداری از  خوی وحشی گری همچون رژیم غاصب صهیونیستی به جنایتکارانی کودک کش و ضد انسانی تبدیل شده اند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری دومین مرحله‌ی این پویش در اردیبهشت سال آینده سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم خبر داد و اظهار کرد: مدرسه پایگاه، مرجع و ملجأ تربین درون فردی، برون فردی و فرا فردی است.

او گفت: روز بدون کتاب بهانه‌ای برای هماهنگی بیشتر بین ارکان تربیتی و آموزشی مدسه در ارتقای مهارت‌ها و توانمندی‌های اجتماعی، فردی و گسترش افق دید دانش آموزان ابتدایی پیرامون اجتماع و محیط زندگی خود است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.